ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

עכשיו יותר מתמיד: נותנים כוח לילדים המיוחדים

נותנים כוח לילדים המיוחדים ולמשפחות במשך כל השנה ● מועדוניות, נופשונים, שבתות, חגים, חול המועד ומחנה קיץ ● מערך מתנדבות, ערכות וציוד רפואי על מנת להקל על הילדים והמשפחות ● כעת מכריזים בארגון על הגרלת השנה שתתן לכם 120,000 ש"ח, וזה ממש לא הכל ● לתת מכל הלב - ולקבל חזרה

עכשיו יותר מתמיד: נותנים כוח לילדים המיוחדים
הילדים בנופשון צילום: יח"צ

בארגון 'נותנים כוח' עובדים מסביב לשעון, כל יום, כל שבוע וכל חודש, על מנת לתת כוח לילדים המיוחדים. הארגון הוקם על מנת לעזור לילדים ונערים הסובלים מפיגור שכלי התפתחותי, תסמונת דאון ואוטיזם ברמות שונות.

מתנדבי הארגון עושים ככל שביכולתם כדי להקל על הילדים המיוחדים ובני משפחותיהם. זה מתחיל בהבאת הילדים למועדונית לאחר הלימודים, מועדונית המכילה משחקיה, חדר ג'ימבורי וחדר וידאו, חדרי מנוחה וטיפול, חדר סנוזלן, חדר אוכל וחצר נקיה ומטופחת עם מתקנים לרווחת הילדים.

בנוסף לכך, ב'נותנים כוח' חושבים על ההורים והמשפחות של הילדים המיוחדים. לכן מגיעות מתנדבות הארגון פעם בשבוע לבתי הילדים המיוחדים, הן מוציאות את הילדים לאוורור של אחר הצהריים לכמה שעות, ובכך מאפשרים להורים לטפל בילדיהם הנוספים ולתת להם את כל תשומת הלב הנדרשת, בזמן שמתנדבות הארגון נמצאות עם הילדים המיוחדים.

שבת נופשון של נותנים כח • קרדיט: יח"צ

הפעילות השוטפת של 'נותנים כוח' רק מתעצמת לקראת כל חג מחגי השנה, כאשר מתנדבי 'נותנים כוח' יודעים כי אם במשפחות רגילות מדובר בתקופות עמוסות, הרי שבקרב משפחות המטפלות בילדים מיוחדים - מדובר בתקופה עמוסה כפליים.

הילדים המיוחדים זקוקים לכם. להרשמה להגרלה כנסו>>>

לכן, במהלך החגים ראש השנה, יום כיפור ושבועות, הארגון מוציא את הילדים המיוחדים לנופשון. כך גם בשבת לפני פסח שבה זוכים כ-400 ילדים מיוחדים לצאת לנופשון. בימי חול המועד של החגים פסח וסוכות וכן בחנוכה, מארגנים ב'נותנים כוח' ימי פעילות מהבוקר עד הערב עבור הילדים המיוחדים. כך גם ביום העצמאות ול"ג בעומר.

חושבים שזה הכל? אחת לחודש הארגון מוציא כ-45 ילדים מיוחדים לשבת נופש ייחודית, כאשר לכל ילד יש חונכת צמודה שעוזרת לו ומלווה אותו באופן שוטף. כמובן שארגון של נופש כזה כרוך בהכנות לוגיסטיות, רפואיות ובטיחותיות רבות. בארגון עושים הכל ולא חוסכים במאמצים ומשאבים על מנת לתת כוח לילדים המיוחדים ובני משפחותיהם.

ואם זה לא מספיק, יש גם את מחנה הקיץ של 'נותנים כוח'. בכל שנה הארגון מוציא למעלה מ-120 ילדים למחנה נופש מיוחד הנמשך כשבוע וחצי וכולל פעילויות רבות למען הילדים. במהלך שהותם במחנה הקיץ זוכים הילדים לטיפול וליווי צמוד של מתנדבות הארגון, זאת כמובן לאחר הכנה לוגיסטית מורכבת שנמשכת זמן רב, על מנת לתת מענה רפואי וטיפולי לכל ילד מיוחד.

כעת, ב'נותנים כוח' נותנים לכם הזדמנות לזכות פעמיים: ראשית כל בסיוע ועזרה לילדים המיוחדים ולמשפחות היקרות שלהם, ועכשיו גם יש לכם אפשרות לזכות בכסף, ובענק.

כמה בענק? 120,000 ש"ח במזומן ועוד 20,000 ש"ח בתלושי קניה. אם אנו מסתכלים על השנה הקרובה אז הזכייה הזו יכולה לסדר לכם סכום חודשי של 10,000 ש"ח לחודש לשנים עשר החודשים הבאים. וזה ממש לא סכום שאפשר להתעלם ממנו.

וכמה זה עולה לכם? באמת שלא הרבה. בתרומה של 70 שקלים תקבלו כרטיס אחד להגרלה, תרומה של 120 שקלים תזכה אתכם בשלושה כרטיסים להגרלה, אם תתרמו 180 שקלים תקבלו ששה כרטיסים וכוס קפה אישית, ואם תבחרו לתרום 70 שקלים לחודש, בהוראת קבע לשנה, תקבלו 35 כרטיסים להגרלה, בנוסף לכוס קפה אישית ושובר לארוחת בוקר ב'קפה קפה'.

איך זה עובד בעצם? כל הכספים שאתם תורמים מגיעים ישר לילדים המיוחדים ולמימון ערכות פעילות, שהות במועדונית, ערכות ציוד רפואי לילדים, שהות הילדים במחנה הקיץ ודברים נוספים,

רגע.. אם כל הכספים הנתרמים הולכים אכן לילדים, אז מהיכן מגיעים כספי הזכייה? כאן המקום להזכיר ולהודות לגב' יוכי פינקלר ז"ל. יוכי הקדישה את כל חייה לטיפול ועזרה לילדים המיוחדים. למרבה הצער יוכי נפטרה ללא ילדים ובצוואתה היא הורתה כי רכושה יוקדש למען מיזמי צדקה שיעודדו את הציבור הרחב לתרום עוד ועוד למען הילדים המיוחדים.

כך שלמעשה, כל שקל שאתם תורמים יגיע אכן לילדים המיוחדים ויתן להם כוח, לכם יש הזדמנות כפולה לזכות: גם בחסד עצום וגם לזכות בהגרלת השנה, 120,000 ש"ח לפני תוספות.

מנכל הארגון: צביקה שלזינגר "בסייעתא דשמיא התחלנו בקמפיין שכל מטרתו לתת לנו יכולת ואפשרות להמשיך בייתר שאת את הפעילות העפה לטובת המשפחות והילדים, זה המקום לציין את ראש עיר פ"ת מר רמי גרינברג שפועל לטובת המשפחות והילדים בהקצאת מקומות לפעילות ובשאר הדברים הנצרכים.

עזרת הציבור נדרשת מאוד ובמיוחד בחודשים האחרונים שכמו כל העולם כולו נאלצנו להסתגר ולצמצם את הפעילות. תארו לעצמכם מה עברו המשפחות בימים אלו. שלא נתנסה.
החזרת הפעילות בימים אלו וכן ההחזקה השוטפת של הארגון מסתכמים בסכומים גבוהים מאוד ודווקא בתקופה זו אנו מקבלים יותר ויותר פניות ממשפחות לקלוט את ילדיהם ולהגיש להם סיוע.
לפני כחודש בס"ד התבשרנו מחבר טוב שהוא מוכן לעזור לארגון ולהעמיד סכום כסף נכבד מאוד לצורך גיוס כספים מהציבור. רתמנו צוות טוב עם לב חם לנושא והוחלט לצאת בהגרלה לטובת הארגון."

ניתן לרכוש כרטיסים דרך האתר https://nkplus.org// ההגרלה תיערך בחודשים הקרובים בפיקוח של רבני העמותה, עורכי דין ורואה חשבון, הודעה לזוכה תימסר לאחר ההגרלה.

הילדים המיוחדים זקוקים לכם. להרשמה להגרלה כנסו>>>

ילדים מיוחדים קורונה נופשונים הגרלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד