י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
כך תתאפרי מושלם

הטיפים שייתנו לאיפור שלך להישאר עד מוצ"ש

טרנד איפור ע"י מאפרת מקצועית לשבת חתן, או לשבע ברכות, תופס תאוצה בתקופה האחרונה ועם סיבה מוצדקת. כמה פעמים שמעתן משפטים כגון: "עלי האיפור לא מחזיק מעמד", "בסוף הסעודה הראשונה אני כבר בלי איפור" • כיצד תתאפרי בעצמך? וכיצד האיפור יחזיק לך מעמד כל השבת?

הטיפים שייתנו לאיפור שלך להישאר עד מוצ"ש
מברשות איפור צילום: pixabay

מי איננה מעוניינת להיות מאופרת בקפידה ובפרט בשבת? אז הנה כמה טיפים שיעזרו לך לשמר את האיפור טוב יותר ולאורך זמן.

צלליות בעיניים: מרחי פרימר כבסיס לצלליות. בכדי שהאיפור, ישאר לאורך שעות. והפיגמנט יהיה חזק יותר, ונוכח יותר. ולא יבלע בקפל העפעף.

- מרחי את הפרימר עד הגבה. חכי כמה דקות לייבוש, ועברי לאפר, את העין כרגיל.

עיפרון עיניים: השתדלי לקנות עיפרון שרשום עליו Waterproof (עמיד במים) מוצר שיבטיח לך עמידות לאורך שעות. שרטטי קו באמצעות העיפרון בקו הריסים. ועברי מעליו בצללית בצבע זהה.

קיבוע זה, נותן עמידות על העיפרון שגם ככה עמיד במים.

נקיון השפתיים: את השפתיים חובה לנקות משאריות המייקאפ (המיתוס השגוי שמייקאפ מקבע את האודם. נכון רק לגבי אודם רגיל) באודמים עמידים, צריך שפתיים נקיות מכל חומר בכדי שישבו וידבקו טוב יותר לשפה.

-המנעי מלשים גלוס בכמות גדולה שמורידה את עמידות האודם.

צבע האודם: בחרי בצבע אודם עמיד. בגוון שמשתלב יותר לשפתייך. בכדי שגם במידה, והאודם יירד טיפה. הוא עדיין ישתלב, ולא יבלוט. כך תשארי עם מראה אסתטי, ויפה יותר.

- ישנן חברות רבות עם אודמים עמידים. אין עמיד יותר או פחות זה דבר מאד אינדיבידואלי ולכן כדאי לנסות בימים רגילים מה הכי נכון לך, ורק לך.

- תהי יפה וזוהרת כאילו לא עבדת קשה להגיע לשבת הזאת.

שימר: איך אפשר להתאפר חגיגי בלי שימר? שימר שנותן זוהר ומראה אלגנטי. את השימר מרחי על עצמות הלחיים בקצה האף ובשקע שבשפה העליונה.

מסיר איפור: בכל חנות פארם. ניתן למצוא, מסיר איפור לאיפור עמיד. הסירי ונקי את הפנים. מכל שאריות, האיפור העיקש. שישב על העור, במשך שעות.

כך תבטיחי לשמור על עורך לאורך זמן. צעיר ורענן!

מאת: חוי פרידמן (בראון) מאפרת ומסרקת כלות

איפור איפור עמיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד