י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הקורונה בישראל

הזינוק נמשך; עלייה במספר החולים הקשים

משרד הבריאות מעדכן הערב על ירידה במספר המאובחנים היומי, עם זאת עלייה כללית במנין החולים הקשים. 1,162 חולים פעילים במערכת החינוך | מנין הקורבנות ללא שינוי

הזינוק נמשך; עלייה במספר החולים הקשים
מעבדת בדיקות קורונה של מאוחדת בלוד צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

התפרצות הגל השני: ברקע ההגבלות החדשות שאושרו הערב (חמישי) בישיבת הממשלה, מספר חולי הקורונה ממשיך לזנק. מאז אמש בחצות אובחנו בישראל 690 חולים מאומתים, כך על פי נתוני משרד הבריאות שמתפרסמים הערב.

מספר החולים המאומתים ממשיך לזנק ועומד כעת על 9,176. מאז שעות הבוקר לא השתנה מניין הנפטרים שעומד כעת על 324.

גם במספר החולים הקשים נרשמת מגמת עלייה. נכון לעכשיו מאושפזים בבתי החולים מאושפזים 65 חולים במצב קשה, מתוכם 25 חולים שנזקקים לחיבור למכונת הנשמה, ו-65 חולים במצב בינוני. מאז פרוץ המגיפה בישראל אובחנו 27,047 חולים, מתוכם החלימו מהנגיף 17,547.

על פי משרד החינוך, 1,162 חולים פעילים במערכת החינוך, מתוך כ-2,300,00 תלמידים ומתוך כ-200,000 עובדי הוראה. 24,577 עובדי הוראה ותלמידים נמצאים בבידוד מניעתי.

במהלך מסיבת עיתונאים שקיים הערב, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אצלנו היו מי שהקלו בכך ראש. הם אמרו שהנגיף יעלם מעצמו – ובכן, הוא לא נעלם. הם אמרו: 'יבוא הקיץ, והחום יחסל את הנגיף' – אבל גם ההנחה הזאת התבררה כחסרת בסיס המציאות. הקיץ פה וגם הנגיף פה. לצערי הוא עדיין פה בגדול".

"בשבועות האחרונים נקטנו צעדים שונים לפתיחת הכלכלה. אני מייחס חשיבות עצומה לחידוש הפעילות הכלכלית במשק. עם זאת, הדגשתי פעם אחר פעם שפתיחת הכלכלה מותנית בהקפדה על הנחיות הבריאות: חבישת מסכה, שמירת מרחק, הקפדה על היגיינה", הוסיף נתניהו.

 

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד