ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
תחת ההקפדות

ערב גיבוש חווייתי למאות בחורי הישיבות

תחת ההקפדות: מאות בחורי ישיבה צברו כוחות במתחמי בריכות גדולים ברחבי ירושלים שנשכרו במיוחד עבורם - בסיועו של חבר המועצה דוד בלומנשטוק 

ערב גיבוש חווייתי למאות בחורי הישיבות
מתוך יום הגיבוש צילום: באדיבות המצלם

בעקבות הוראת משרד הבריאות, שוהים בחודשים האחרונים מאות בחורי ישיבות בהיכלי הישיבות, על פי מתווה הקפסולות ותחת הוראות מחמירות של משרד הבריאות.

שורת ראשי ישיבות פנו אל חבר מועצת העיר י-ם דוד בלומנשטוק והציגו את הקושי הגדול של הבחורים, מאז חזרתם לספסלי הלימודים ומתחילת זמן קיץ לא יצאו הבחורים ממתחמי או בנייני הישיבות.

חבר המועצה דוד בלומנשטוק נציג בני התורה נרתם מיד לעזרתם ובשיתוף עם האגף לספורט חרדי בעיריית ירושלים, נשכרו מתחמי בריכות ברחבי העיר והוקצו שעות נפרדות לכל קפסולה וישיבה עם הקפדה יתרה על הוראות משרד הבריאות.

מחזיק תיק תרבות תורנית חבר מועצת העיר דוד בלומנשטוק הודה בשם ראשי הישיבות והבחורים, לראש העיר מר משה ליאון על ההתגייסות המבורכת למען מאות בחורי הישיבות תושבי העיר, בכלל הפעילויות בתקופת הקורונה.

בנוסף, לבקשת רבני ירושלים התכנסו רכזי איחוד בני הישיבות מכל רחבי שכונות ירושלים, לכינוס חירום בו הועלו שלל הבעיות של בחורי הישיבות בתקופת הקורונה. במהלך כינוס החירום, הועלו על ידי הנציגים מספר פתרונות שיתנו מענה לקושי הגדול עמו מתמודדים אלפי הבחורים. בכינוס השתתפו ונשאו דברים חברי סיעת דגל התורה בירושלים: יו"ר הסיעה מ"מ וסגן רה"ע אליעזר ראוכברגר, סגן רה"ע ישראל קלרמן, חברי מועצת דוד בלומנשטוק ודוד זוהר.

כמו כן, התכנסו עשרות רכזי איחוד בני הישיבות ליום עיון וגיבוש במלון ציפורי בטבריה, הרכזים קיימו רב שיח ושיתפו ברעיונות ותובנות שעלו בימי הקורונה ובהמשך שמעו שיחת הכוונה מגדולי המחנכים על בעיות השעה והתמודדות בחורי הישיבות בתקופת הקורונה. חבר מועצת העיר י-ם דוד בלומנשטוק נשא דברי ברכה והעלה על נס את פעילותם הברוכה של רכזי איחוד בני הישיבות, בלומנשטוק הודה בדבריו לכל המסייעים והעוסקים בפעילות הקודש למען בחורי הישיבות.

קורונה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד