כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
טור נוקב

האם ההגינות חלתה בקורונה? האם נמצאת בבידוד?

אשת התקשורת מירי גפן בטור מיוחד לאור חוסר ההגינות השורר מצד לא מעט גורמים ואנשים בעידן הקורונה | כך למשל היא טוענת כי הכרזות על סגר מהווה יצוג של יחצנות עלובה של נציגי הציבור וחברי הכנסת על חשבון הכתמת תדמיתם של הציבור החרדי

האם ההגינות חלתה בקורונה? האם נמצאת בבידוד?
מתחם בדיקות קורונה צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

בואו נשים דברים על השולחן. נדבר קצת על הגינות.

תסכימו איתי שזה לא הוגן שישנם אנשים שצריכים להיות בבידוד ומשחקים אותה תמימי נפש, כאילו אם אין תסמין אז ניתנה להם הכשר להלך בחוצות עיר, לחייך לעולם בחיוך זדוני מנצח של "שיחקנו אותה" בגדול.

זה לא הוגן שישנם אנשים שחוגגים מדי ערב בערב באירועים הומי אדם, אינם חובשים מסכות ויוצרים מציאות של "העתק הדבק" לשומרי החוק, אלו שנשמרים בכל רמ"ח אברם ושס"ה גידם על נפשותיהם.

זה לא הוגן מכל המתחכמים למינהם שמשאירים את הפון ברכבם בכדי לא לקבל הודעת איכון בשל שהייה באזור חולה מאומת. הסיבה לזאת על מנת טמונה בכך שיוכלו להמשיך להסתובב חופשי ברחבי "תבל" בחוסר אכפתיות כלפי הסובבים אותם.

בהתחכמות יש חוסר הוגנות אנושית.  

בואו נשים דברים על השולחן. נדבר על הגינות מצד הדרג.

היכן ההגינות, היושר והמוסר יכולים להמצאות כשאלו שאמורים לתת דוגמא מוסרית לציבור אינם עושים זאת.

היכן ההגינות של משטרת ישראל שאמורה לייצג את הצדק והיושר? האם הסבר המושג הגינות התחלף במשמעות אלימות מוגזמת? האם ההגינות והצדק נמצאת בהליך בפשיטת רגל עד כדי התנכלות לילדה בת 13? גרירה באכזריות יתר של אישה שלבשה מסיכה רק שנחירי אפה נחשפו לכמה דקות וזאת בהדגשה שהייתה במרחב ולא במקום סגור? או בהתנכלות לילד מיוחד? כל אלו רק בשל שלא שינו שמם ולבושם ומשתייכים לציבור שומר תורה ומצוות.

היכן הגינותם של ח"כ ונציגי הציבור נעלמה? להזכירכם. כמו צל רדפו אחרינו במהלך קמפיין הבחירות. הבטיחו להוריד את הירח, לקנות עבורנו אוצרות מלב ים, כל שרק ביקשנו קבלנו הבטחה למימוש. אפילו בייבי סיטר שילמו עבורנו ושלחו דרייברים מיוחדים כשרצו שנצא מהבית לבחור עבורם.

כעת, כשמקומם במליאה מאובטח על ידי שלט מתכת המכריז על שמם, אחרי שנשבעו אמונים מעל בימת הכנסת, נגנזו עמוק בבונקר הבטחותיהם עד למערכת בחירות הבאה, אפילו את נאומי התודה של עצמם לציבור הבוחר בארועי מסיבות הניצחון אינם זוכרים.

קוראים לתופעה משחק הכסאות או משחק מכור(לא משנה הסדר).

כמה אירוני. שדווקא בתקופה שהציבור זקוק ומשווע להם הם פשוט אינם!

הכרזות על סגר מהווה יצוג של יחצנות עלובה של נציגי הציבור וחברי הכנסת על חשבון הכתמת תדמיתם של הציבור החרדי.

האם ההגינות חלתה בקורונה? האם נמצאת בבידוד?

הגינות - מזכיר לי את המחסור בביצים בגל הראשון, כשמוצר זה יגיע יחטפו אותה בכמויות.

הגינות...הגינות...ימים של  מסיכות.

מירי גפן, אשת תקשורת, מנהלת משרד רדיו קול ברמה.

מירי גפן משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד