י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ממגננה למתקפה

כך נמנעה העיר בני ברק מסגר נוסף

העיר בני ברק הצליחה לעת עתה להימנע מסגר נוסף, הפעיל החברתי אברשה אוחיון מסביר כי זאת בזכות פעילותו של ראש העיר רובינשטיין שמנהל נכון את המאבק מול הגורמים הרלוונטים

כך נמנעה העיר בני ברק מסגר נוסף
כוחות משטרה בסגר על בני ברק צילום: דוברות המששטרה

חברים יקרים

1.7.2020 – הממשלה החליטה להטיל סגר על העיר בני ברק בשל עלייה בתחלואה ברחבי העיר. עשרות אלפי תושבי העיר מתלוננים, אנחנו מנסים לצאת לעבודה ואין עם מי לדבר. עסקים בעיר נסגרו, שוטרי מרחב דן הגיעו לסגור את בתי הכנסת בשל ההגבלות שהוטלו על ידי הממשלה. ראש העיר בראיונות הביע את התנגדותו הנחרצת לסגר, אך בממשלה החליטו למרות זאת להטיל סגר על העיר.

הכותרת הזאת יכלה להיות אמיתית.

כולנו זוכרים את הסגר הקודם על העיר בני ברק, כולנו רואים מה קורה בביתר ובאלעד, כמה סובלים תושבים מהסגר ומהעובדה שהם מוגבלים בתנועה, מהעובדה שבתי הספר ומוסדות החינוך נסגרו.

ודווקא בשל כך, אני רוצה לשבח את עיריית בני ברק, ואת העומד בראשה אברהם רובינשטיין, כשלצדו חמ"ל הקורונה העירוני, אנשי לשכתו וצוות ההסברה, שעובדים בכל העת לשמור על האיזונים שבין שמירה על חופש התנועה של תושבי העיר ומניעת הסגר על העיר בני ברק ומאידך ניסיון מתמיד ובלתי נלאה להוציא חולים מהעיר ולשמור על הנחיות משרד הבריאות בכל תחומי החיים בעיר כדי לקטוע את שרשרת ההדבקות כל זה תוך שמירה על הכלכלה העירונית שנשארת בפעילות.

כל זה לא היה קורה אם ראש העיר רק היה עולה בתקשורת להתראיין ולמחות נגד הסגר שתכננו להטיל על העיר.
ולכן, כשרואים היום סגירת בית כנסת על ידי העירייה, הלב נחמץ, אך האחריות למען העיר ולמען עולם התורה מחייבת לסגור מקום אחד שלא עומד בכללים בכדי להציל את עיר שלמה ולמנוע סגר והשבתה כללית של כל מוסדות התורה המרחפת על העיר.

ואני חייב לומר לכם שרשויות שונות הגיעו לעיר בני ברק כדי ללמוד איך עיר של 200 אלף תושבים מצליחה לפעול כך בצורה מוצלחת, וגם הממשלה רואה את הפעילות העירונית ומבינה שזה הפתרון ולא הטלת סגר כולל שיכביד על תושבי העיר.
ולכן אני רק רוצה לומר לפרנסי העיר, תודה רבה. תמשיכו כך כי בסוף מדובר בהצלת חיים אמיתית ולא במשחקי מילים.

אבשלום (אברשה) אוחיון.

אבשלום אברשה אוחיון קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד