י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"תרחמו עלי"

הרבי נגד המקלים ראש בקורונה ומקריבים קורבנות

למרות שרק כ-2.5 אחוז מהנבדקים בקהילת קרעטשניף (לעומת כ-5.5 אחוזים בממוצע ארצי) הינם מאומתים, פורסמה מודעה חריפה ביותר מאת האדמו"ר מקרעטשניף, בה הוא מורה לחסידיו ללכת להיבדק, אפילו מי שמרגיש תסמין הכי קטן שיש

הרבי נגד המקלים ראש בקורונה ומקריבים קורבנות
הרבי מקרעטשניף השבוע בציון אביו צילום: שוקי לרר

האדמו"ר מקרעטשניף הורה בערב שבת לפרסם לחסידיו שורת הוראות מחמירות בכל מה שנוגע לזהירות והשמירה בגל השני של הקורונה. 

בחסידות מספרים ל'בחדרי חרדים' כי למרות שרק כ-2.5 אחוז מהנבדקים בקהילת קרעטשניף (לעומת כ-5.5 אחוזים בממוצע ארצי) הינם מאומתים והשמירה בחסידות נודעה לשם ותהילה, הורה הרבי לפרסם את הדברים. 

במכתב שתוכנו הגיע לידי 'בחדרי חרדים' נכתב בשם האדמו"ר: "היות ונתרבו נדבקי הנגיף בקרב אנשי שלומינו בזמן האחרון. וברוך השם שעד עכשיו לא הגיעו לכלל סכנה אך היה קרוב לזה. הננו בא בבקשה אישית לכל אחד ואחד מאנשי שלומינו בכל אתר ואתר תרחמו עלי ולא ללמוד מאלו שמקילים ראש בגודל הסכנה, ושמקריבים קורבנות ה' ירחם". 

"כל אחד שיעשה את כל המוטל עליו לפי הוראות גורמי הבריאות הידועים לכל, ומי שיש לו תסמינים או שצריך להיות בבידוד או שיש לו ספק בזה, ואינו יכול לברר כעת את מצבו רק לאחר שבת שישאר בביתו ולא יצא מפתח ביתו עד שיבצע בדיקת קורונה". 

את דבריו מסיים הרבי: "ואף שאני יודע שיש בזה אי נעימויות ומצבים לא נוחים מכל מקום עדיף כך מאשר להיות צועק לשעבר בברכת שבת שלום ומברוך ושלא ישמע שוד ושבר בגבולנו". 

קרעטשניף רחובות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד