י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המוסדות יפעלו

בעקבות 'בחדרי': הושג פתרון חלקי בירושלים

"תלמידים הלומדים מחוץ לשכונה, לאור הנחיות משרד הבריאות והמשטרה לא יוכלו להגיע למוסדות החינוך". כך מפרסם הלילה מנח"י אביב קינן, זאת בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים' כי הנחה לסגור את כל מוסדות החינוך שבתוך השכונות עליהן הוטל סגר

בעקבות 'בחדרי': הושג פתרון חלקי בירושלים
מתפללים בציונו של רבי דוד משה מקרעטשניף צילום: שוקי לרר

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים' הושג פתרון חלקי לילדי החינוך המיוחד, כך שהמוסדות בתוך מוקדי הסגרים יפעלו, לעומת זאת אלה המתגוררים בתוך השכונות המסוגרות ולומדים מחוצה להן, לא יורשו לצאת למוסדות שמחוץ לסגר.

בתגובה לפרסום אמש (מוצ"ש) ב'בחדרי חרדים', פרסם מנהל אגף החינוך מנח"י אביב קינן הודעת הבהרה, בה נמסר כי "מוסדות החינוך הנמצאים בשכונות אלה יפעלו כולל צהרון. תלמידים הלומדים מחוץ לשכונה, לאור הנחיות משרד הבריאות והמשטרה לא יוכלו להגיע למוסדות החינוך".

כזכור, אמש דיווחנו ב'בחדרי חרדים' כי למרות הנחיות פיקוד העורף ומשרד הבריאות כי יש לאפשר לימודים לילדי החינוך המיוחד, מנהל אגף החינוך בירושלים אבין קינן החליט על דעת עצמו לסגור מוסדות הלימוד, כך שמאות הורים לתלמידים בשכונות המסוגרות בעיר ירושלים הופתעו הערב לגלות כי מוסדות החינוך לא יפעלו מחר.

ל'בחדרי חרדים' הגיעה הודעה ששלח אביב קינן, מנהל מחלק החינוך בעיריית ירושלים, לפיה בשכונות המסוגרות לא יתקיימו כלל לימודים, גם לא במוסדות לחינוך המיוחד ותלמידים הגרים בשכונות אלו לא יהיו רשאים להגיע למוסדות.

מבירור שעשו ההורים במשרד הבריאות ופיקוד העורף נאמר להם כי המוסדות לחינוך מיוחד בוודאי יפעלו וכשגרה כולל צהרונים בשכונות המסוגרות והתלמידים יוכלו לצאת מהן גם למוסדות החינוך.

מנהלי מוסדות רבים פנו ל'בחדרי חרדים' בטענה כי "בכל הטיפול בקורונה עיריית ירושלים לא מתואמת מול משרד הבריאות ופיקוד העורף, וגם בעירייה עצמה כל פקיד נותן הוראות שלא בתיאום עם כלל האגפים, סגירת המוסדות לחינוך מיוחד מחר משמעותה פגיעה במשפחות רבות".

הורה נוסף אומר ל'בחדרי חרדים': "כשהממשלה מכריזה על סגר בשכונה חרדית, פקיד אחד מחליט לעשות דין לעצמו ולסגור את הילדים החרדים בבית".

כאמור, בעקבות הפרסום אצלנו, הושג פתרון חלקי לילדי החינוך המיוחד, כך שהמוסדות בתוך מוקדי הסגרים יפעלו, לעומת זאת אלה המתגוררים בתוך השכונות המסוגרות ולומדים מחוצה להן, לא יורשו לצאת למוסדות שמחוץ לסגר.

'בחדרי חרדים' פנה לעיריית ירושלים, לכשתתקבל תגובתה נפרסמה במלואה.

חינוך חרדי ילדים חרדים בירושלים סגר בירושלים חינוך מיוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד