י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
צבעים וגוונים - כך תתאימי

הטיפים שיעזרו לך לבחור את הצלליות שהכי יתאימו עבורך

עומדת מול מבחר עצום של צלליות מכל גווני הקשת, מתלהבת מהמגוון הרחב והססגוני אך מרגישה חסרת אונים. אילו צבעים לבחור? מה יחמיא לך? האם את אמורה להתאים לצבע הבגד או דווקא לצבע העיניים?

הטיפים שיעזרו לך לבחור את הצלליות שהכי יתאימו עבורך
איפור עיניים צילום: pixabay

כדי להגיע לתוצאות הכי יפות עלינו להתייחס בסך הכל לשני פרמטרים:

1. גוון העור

2. צבע העיניים

צבע העור - לכל אחת מאיתנו יש תת גוון בצבע העור, כשהגוונים העיקריים הם:

צהוב (חם), ורוד (קר) וניטרלי.

כדי לדעת אילו צלליות יחמיאו לנו מומלץ קודם לזהות את תת הגוון ולפי זה להתאים את צבעי הצלליות. כשמדובר בתת גוון צהוב נבחר את הצבעים החמים כמו זהובים, כתומים, אדומים, וכן כשתת הגוון ורוד נבחר דווקא את הצבעים הקרים כמו לדוג': כחולים, סגולים וירוקים. ולאלו שתת הגוון שלהן ניטרלי יש את הפריבילגיה הייחודית להתנסות בכל הגוונים.

צבע העיניים - כדי להבליט את צבע העיניים שלנו חשוב לבחור דווקא את הצבעים הניגודיים ולא את אותם הגוונים מכיוון שאלה יגרמו לעיניים להיראות עמומות ולא חיוניות. לדוג' אם נשים צללית כחולה לעיניים כחולות הן יראו משעממות...

וכעת הגענו לשלב הכי מסקרן וכיפי, שלב התאמת צבעי הצלליות לצבע העיניים שלנו:

‌עיניים חומות בהירות - אם יש לך את הצבע הזה את מסודרת.. כי רוב הצבעים יתאימו לך! אבל כדאי לדעת שיש גוונים שהם יוסיפו לך עומק לעיניים שהם דווקא הצבעים החמים כמו כתום, זהוב, ואם את רוצה מראה אלגנטי ודרמטי תלכי על הגוונים הכהים יותר. צבעי ירוק וורוד גם מאוד יחמיאו לך, ואם תבחרי בגוון שיש בו כמתי מתכת הוא ידגיש את כל הזהב העשוי להיות בעינייך. עם זאת, מומלץ לא להשתמש עם משפחת החומים כי הם עלולים לגרום לעיניים להיראות טיפה בוציות.

‌עיניים חומות כהות או שחורות -  בדומה לעיניים חומות בהירות גם לך יש את האפשרות לבחור כל צבע כמעט מכיוון ששחור (וחום) יוצרים את כל צבעי היסוד כאשר הם מעורבבים. הצבעים שיחמיאו לך במיוחד הם דווקא צבעים נועזים, מכיוון שהניגודיות יגרום לעיניים לבלוט יותר, גוון ירוק מטאלי או מט לדוג' יבליטו כתמי חום אם הם קיימים. גם אייליינר שחור יעזור להדגיש את צבע העיניים המיוחד שלך.

‌עיניים כחולות - הן שייכות למשפחת הטונים הקרים, ולכן גוונים חמים יספקו את הניגודיות הטובה ביותר להדגיש את צבען, נסי גוונים אדמתיים כמו לדוג' חומים, ברונזה ואפרסק וכן גווני אפור מאוד יחמיאו, אם את רוצה מראה יותר רך וקייצי לכי דווקא על הוורודים, אלמוג, שמפניה. כל העניין הוא להדגיש את עינייך ולהפוך אותן לאטרקטיביות יותר.

‌עיניים ירוקות - נסי את משפחת הכתומים (אפרסק, נחושת) סגולים (לילך, שזיף) למראה טיפה שונה נסי חום עם כמה כתמי ברונזה וזהב. מכיוון שעינייך בהירות אין צורך להשתמש בגוונים עזים כדי להדגיש אותן, כמו כן הימנעי מגוונים כחולים מכיוון שזה יתנגש לך עם הירוק.

‌עיניים אפורות - די נדירות האמת אבל יש כל כך הרבה דרכים להדגיש אותן! הגוונים הטובים ביותר לעיניים אפורות הם אלה שממקסמים ומבליטים כל גוון ירוק חום או כחול העשוי להיות שם, וכן גוונים מעושנים יהיו פנטסטיים לצבע עינייך.

בהצלחה רבה בבחירת הצבעים!

מאת: גיטי יגלניק - מאפרת מקצועית מעל 10 שנות נסיון

איפור צלליות צלליות לעיניים טיפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד