י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אסטרולוגיה ומזלות

איזה מזל אתם? יכול להיות שהתקופה שלפניכם מוצלחת ביותר

התקופה שלפנינו תהיה קלה יותר ומוצלחת לחלק מהמזלות, אך חלקם יהיה קשה יותר • אלו מזלות יוכלו להחליט החלטות כלכליות שישפיעו על עתידם? ואלו יצטרכו לצאת מחוץ לקופסה מכיוון שהשגרה עומדת להשתנות?

איזה מזל אתם? יכול להיות שהתקופה שלפניכם מוצלחת ביותר
שטרות דולרים צילום: pixabay

שבוע טוב ובשורות טובות!

השבוע בכתבה אתייחס בע״ה להזדמנות שיש לכל המזלות בימים אלו, ילדי השלישון האחרון של מזל סרטן, מאופיינים יותר במיקוד מטרות בחיים, המזל הנושק לאריה הקרב ובא.

ימי בין המיצרים מתחילים במזל זה כפי שכבר ציינו, ימים של הסתגרות וצמצום, ואם תרצו ימי הכנה לחודש אב שתחילתו חורבן וסופו ימי מזל הגדולים ביותר.

הימים הקרובים ימי בין המיצרים, נכון לנו להאט, להפוך לימון ללימונדה.

המתח בין כוכב מארס, כוכב העשייה והכוחנות שנמצא במזל טלה לכוכב מרקורי בסרטן, מייצר כעסים רבים ואי הבנות, אין רציונל הגיוני בין המציאות לכאוס, קשה לחשוב שקולים ובאופן בוגר ומאופק.

חשוב לזכור שמילים שעפות מהפה בלי שליטה, יכולות לחזור אל המוציא אותן בבומרנג, בני מזל סרטן (וכולם) צריכים להזהר בפנקסנות מיותרת, בפרט בגלל הזכרון ארוך הטווח שלהם, עכשיו במיוחד כשכוכב מארס הלוחמני נמצא בטלה, קל לאבד שליטה, הן בדיבור הן בהתקהלות ואלימות מילולית. (שימו לב לאיבוד השליטה גם בהקשר הקורונה) מטרתי בכתיבה זו לייצר חשיבה ומודעות של איפוק, וסוף מעשה במחשבה תחילה. לא סתם ימים אלו הם ימי התיקון שלנו בין אדם לחבריו. היד על המקלדת קלה לטוב ולמוטב. ימים אלו הם ימי חשבון נפש בסובלנות לאחר והשונה.

אני שוב מדגישה כי כוכבי השמים הינם קבלני המשנה של הבורא, הבחירה והרשות נתונה.

קראתי השבת משהו מעניין שבית המקדש בראשון נחרב על עבירות קשות של עבודה זרה, גילוי עריות ושפיכות דמים. הוא נבנה שוב כעבור 70 שנה. בית המקדש השני נחרב על עבירות של בין אדם לחבריו בלבד! על שנאת חינם, ועד היום לא נבנה, לא בכדי הכוכבים מאותתים לנו על ימים קשים.

גם הצמידות בין הכוכבים סאטורן, פלוטו ויופיטר מייצרים קשיים כלכליים שאותם מרגישים כבר ממרץ 2020. השפעת המצב על המזלות השונים בשבוע הקרוב.

לבני ובנות מזל סרטן מתחילה תקופה קלה יותר, יותר סמכותיים, יתקבלו בשורות טובות בעניינים כלכליים, שנה חדשה לפניכם. הכוכבים כבר קדימה לפניכם.

מזל אריה - קצת עייפים (טרום יום הולדת) בזמן הקרוב תוכלו להחליט החלטות כלכליות שישפיעו על עתידכם, נסיגת מרקורי מחייבת התייחסות לטיפול בניירת שהזנחתם, הישארו נינוחים גם בימים קשים התגמול וההכרה תשתלם לכם מאוד.

מזל בתולה - השגרה עומדת להשתנות יחד עם נסיגת הכוכבים, לכם לא קל כיוון שאתם אוהבים סדר יום תצטרכו לחשוב מחוץ לקופסא, חישבו על כל מילה היוצאת לכם מהפה, גם אם היא אמת יש דרך להעבירה.

מזל מאזניים - הנסיגות משפיעות על המערכת הרגישית, השיעור עמידה בלחצים. תיקון מצויין לשלוט ברגשות .

מזל עקרב - מחשבים מסלול מחדש בחיי חברה, מנפים את המיותר בחייהם ועושים חישובי כדאיות למי טוב ונכון להם להתחבר.

מזל קשת - שבדרך כלל אין לו בעיית זמן והוא חש מעל הזמן, לומד בדרך האתגרית יותר ניהול זמן נכון חשוב ודחוף, הקשתים הופכים לפחות מעורבים בעסקי אחרים יתר על המידה ומתכנסים לחייהם שלהם.

מזל גדי - הידועים ביצירת גבולות, לומדים להרפות ולחשוב מחוץ לקופסא, בדרך כלל הם חזקים ויודעים אינטואיטיבית להתמודד במצבי קושי, בתקופה הקרובה יוכיחו לעצמם כמה שזה מתגמל.

מזל דלי - היכולת להתעלות מעל כוכבי השמים נפלאה אצלכם, והשינוי הגדול בעולם מפרה אותם ברעיונות מרתקים, דלי צומחים מאוד בתקופה זו.

מזל דגים - לומדים להיות ממוקדים בטיפולים בעניינים כלכליים, לא הזמן לשייט בתוך עצמכם, בתקופה הקרובה תוכלו להוכיח לעצמכם שהיציאה מה אקווריום כדאית.

מזל טלה - חשיבה יצירתית יוצאת מכם בימים מאתגרים אלו. מארגנים את הבית מחדש, טוב להם בבית.

מזל שור - בתקופה הרבה יותר נוחה, יותר אסרטיבית. לפניכם תקופה של הכרה באישיותכם.

מזל תאומים - חווה בתקופה האחרונה שיבושי תקשורת ושיעורים לא קלים. התאומים האינטיליגנט והסתגלתן, מרוויח ומתוגמל. בני ובנות המזל שעשו עבודה עם הדיבור וההקשבה הולכים לתקופה טובה של הצלחה תקשורתית בפרט בתחום המשפחתי.

ימי בין המיצרים טובים לחישוב מסלול מחדש וטובים לחשבון נפש פנימי לפני חודש אב הקרב ובא שהוא חודש יותר מואר.

מאת: שרה חיה חגירה - יעוץ והכוונה אישי, זוגי ועסקי.

אסטרולוגיה מזלות סרטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד