י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
אבל באלכסנדר ארה"ב

בד"ה: אמו של האדמו"ר נפטרה בשבת קודש

בשכונת בורו פארק בברוקלין נפטרה בשבת בשיבה טובה הרבנית הצדקנית מרת רחל זינגר ע"ה מאלכסנדר ארה"ב - אשת האדמו"ר זצ"ל ואמו של האדמו"ר שליט"א

בד"ה: אמו של האדמו"ר נפטרה בשבת קודש
בנה, האדמו"ר מאלכסנדר ארה"ב צילום: שוקי לרר

ברוך דיין האמת: בשבת בצהריים נפטרה בארה"ב בשיבה טובה הרבנית הצדקנית מרת רחל זינגר ע"ה, אלמנת האדמו"ר מאלכסנדר ארה"ב זצ"ל ואמו של האדמו"ר שליט"א, והיא בת 95 בפטירתה.

הרבנית ע"ה נולדה לאביה אב"ד סדוונא זצ"ל, היא עברה את מאורעות השואה ולאחר המלחמה הגיעה לארה"ב ונישאה לבעלה האדמו"ר מאלכסנדר ארה"ב, רבי יחיאל מנחם זינגר זצ"ל, בעלה בנו של הגה"צ רבי יעקב שרגא פייבל זינגר זצ"ל שהיה רבה האחרון של אוסטרובה הפולנית, נכדם של אדמו"רי אלכסנדר וחתנו של האדמו"ר בעל ה"תפארת שמואל" מאלכסנדר זצ"ל.

בשכונת בורו פארק בברוקלין הנהיג בעלה האדמו"ר זצ"ל את בית מדרשו וקהל עדתו עד להסתלקותו בשנת תשמ"ט.

כל חייה הייתה הרבנית ע"ה סמל ודוגמא. ביתה היה פתוח לרווחה כבית הכנסת אורחים ורבים היו מגיעים לביתה לסעודת את ליבם בהכנסת אורחים מיוחדת ובפרט בשבתות ובחגים. היא עמדה לימין בעלה האדמו"ר זצ"ל.  

ביום שישי לאחר כניסת השבת קרסו מערכות גופה ומצבה הוגדר קריטי, בשבת בבוקר שוב הדרדר מצבה והיא השיבה את נשמתה ליוצרה במעמד נכדיה וצאצאיה הרבים שקראו את פסוקי הייחוד. 

הותירה אחריה את בנה, האדמו"ר מאלכסנדר ארה"ב, נכדים נינים וצאצאים הממשיכים את דרכה. 

בנה הרבי ישב שבעה מס' ימים לאחר שרעייתו הרבנית שתחי' קמה מהשבעה על אביה, האדמו"ר הישיש מצאנז גריבוב זצ"ל. 

מסע ההלוויה יצא הבוקר (ראשון) בשעה 9:45 שעון ניו יורק מבית המדרש דחסידי אלכסנדר בשכונת בורו פארק בברוקלין, לבית החיים בניו גרז'י שם תיטמן.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים

אלכסנדר ארהב בורו פארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד