י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הנשיא התקשר לאלמנה

נהג אוטובוס ביקש מהנוסעים לעטות מסיכות ונרצח

בעיר באיון שבדרום מערב צרפת הותקף בשבוע שעבר נהג אוטובוס ע"י ארבעה נוסעים כאשר ניסה למנוע את כניסתם ללא מסיכות וכרטיסים • הבוקר (א') הוא מת מפצעיו. אלמנתו: "אני הרוסה, חייבים למצות את הדין ולהטיל עונש כבד"

נהג אוטובוס ביקש מהנוסעים לעטות מסיכות ונרצח
נוסע ממתין לאוטובוס בצרפת צילום: פלאש 90\נתי שוחט

פיליפ מונילו, נהג אוטובוס כבן 50 מהעיר באיון שבדרום מערב צרפת, הותקף קשות לאחר שביקש מהנוסעים לעטות מסיכות, ולאחר מספר ימים מת מפצעיו. ארבעה מהחשודים נעצרו והועברו לחקירת המשטרה.

התוקפים ניסו לעלות ביום ראשון האחרון לאוטובוס בעיר באיון ללא כרטיסים או מסכות. כאשר הנהג ניסה למנוע את כניסתם הוא הותקף קשות שוב ושוב, תקיפה שהותירה אותו עם פגיעת ראש קשה ומוות מוחי. 

היום (ראשון) בבוקר הוא מת מפצעיו והשאיר אחריו אשה ושלוש בנות קטנות. 

נשיא צרפת עמנואל מקרון התקשר לאשתו של המנוח, ורוניק מונילו, והביע את צערו על האירוע. בפגישה שנערכה בינה לבין שר הפנים הצרפתי ז'רלד דרמנין היא אמרה "אני ושלוש הבנות שלנו הרוסות אחרי המתקפה הקשה הזו. זה ברברי ולא נורמלי. עלינו לעצור את הטבח הזה, חייבים לדפוק על השולחן, כדי שדבר כזה לעולם לא יקרה שוב", וביקשה מהשר להטיל על התוקפים עונש כבד שירתיע אחרים מלעשות את אותו המקרה.

"נהג האוטובוס הזה רק עשה את העבודה שלו. הוא יצא מביתו בבוקר ולא חזר, והותיר אלמנה ושלוש יתומות. זהו מעשה מרושע לחלוטין", אמר שר הפנים דרמנין לכלי התקשורת והבטיח שימצה את הדין עם התוקפים.

קורונה צרפת מסיכות אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד