י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הגל השלישי כבר כאן: חממת הסטארט-אפים ביזלאבס פותחת את המחזור שלישי

החממה הטכנולוגית BizLabs הפועלת ב'ביזמקס – מרכז החדשנות החרדי' –הצמיחה מספר סטארט-אפים בבעלות יזמים חרדים בתחומי החקלאות, הסייבר, הרפואה ותחומים נוספים. לאחר 2 מחזורים מוצלחים, שהעניקו ליווי ל-14 מיזמי הייטק חרדים בשלבים מתקדמים שכוללים צוות במשרה מלאה, מוצר פעיל וגיוס הון, נפתח היום המחזור השלישי

הגל השלישי כבר כאן: חממת הסטארט-אפים ביזלאבס פותחת את המחזור שלישי
ההייטק החרדי לא עוצר: ביזלאבס צילום: יח"צ

מחקר בינלאומי של Startup Genome שמציג את תעשיית הסטארט-אפים ברחבי העולם דירג את ירושלים בעשיריה המובילה של אקוסיסטם אטרקטיבי לצמיחה של סטארט-אפים וחדשנות. בשנים האחרונות גם הציבור החרדי בעיר הבירה מתחיל לקחת חלק באקוסיסטם ההייטק הירושלמי, עם מספר מכובד של סטארט-אפים עם מייסדים חרדים שהפכו לחברות פעילות של ממש.

החממה הטכנולוגית BizLabs הפועלת ב'ביזמקס – מרכז החדשנות החרדי' – הצמיחה כבר 14 סטארט-אפים בבעלות יזמים חרדים בתחומי החקלאות, הסייבר, הרפואה ותחומים נוספים שהצליחו לפרוץ את תקרת הזכוכית, לסייע ליזמים להקים חברות, לבנות מודל עסקי, לגייס לקוחות ומשקיעים ולהוביל פעילות בשווקים בחו"ל.

לאחר 2 מחזורים מוצלחים, שהעניקו ליווי ל-14 מיזמי הייטק חרדים בשלבים מתקדמים שכוללים צוות במשרה מלאה, מוצר פעיל וגיוס הון, נפתח היום המחזור השלישי של חממת BizLabs. במהלך התכנית שתמשך כחצי שנה, יקבלו החברות ליווי ופיתוח עסקי ומקצועי, חיבור למנטורים מטעם חברות מובילות בתעשיית הטכנולוגיה כמו אמזון, מייקרוסופט, GM ועוד, גישה למשקיעים בינלאומיים, פתיחת דלתות לשיתופי פעולה בחברות רב לאומיות, ייעוץ פיתוח, שיווקי, עסקי וטכנולוגי, סדנאות מקצועיות ופורום משקיעים.

בין החברות שישתתפו במחזור השלישי של תכנית BizLabs יהיו חברות מתחום הביו-טק, דאטה, רובוטיקה, בריאות, עיצוב ועוד.

גדעון קופרמן מנכ"ל 'בראשית' וחבר הנהלת אחים גלובל : "לנגד עינינו הציבור החרדי הופך לחלק בלתי נפרד מעולם היזמות וההיי-טק, לא מעט בזכות היזמים הכישרוניים בוגרי BizLabs. המחזור החדש של החממה, יחד עם המחזור שיפתח בקרוב ב'מרכז אחים' בבני ברק יסייעו לנו להמשיך את המגמה של קידום שילוב וקידום העסקים והיזמות בחברה החרדית".

מוטי פלדשטיין, מנכ"ל קרן קמ"ח: "דווקא בתקופה זו שהמשק נמצא במצב של אי וודאות, אנו גאים להשיק את המחזור השלישי של חממת BizLabs שמוכיחה שוב את הצורך בחתירה להישגים עסקיים וכלכליים למרות כל הקשיים. המחזורים הקודמים של ביזלאבס, נחשבים להצלחה חסרת תקדים והם עדות לכך שניתן וצריך לשלב בין מקצועיות וטכנולוגיה עילית לאורח חיים חרדי מוקפד".

גיל שורקה, מנהל חממת BizLabs בירושלים: "הסטארט-אפים החרדים הם התקווה לעתיד של הטכנולוגיה וגיוון בישראל, בפרט על רקע הזעזוע הכלכלי העולמי שיצר משבר הקורונה. הסטארט-אפים שהעמדנו במחזורים הקודמים מעידים על כך שיזמים חרדים אינם זקוקים להקלות בהיבטים הטכנולוגים והיצירתיים. גם המחזור הנוכחי כולל חברות עם פוטנציאל גבוה במיוחד להצלחה כלכלית בינלאומית ואנו בטוחים כי הם יעמדו במשימה ויהפכו לחברות מובילות בתחומם".

חממת BizLabs פועלת במתחם 'ביזמקס' בירושלים, במסגרת שותפות של קרן 'אחים גלובל', קרן קמ"ח והרשות לפיתוח ירושלים, ובתמיכת הגופים המובילים בתעשיית ההייטק הישראלית בהן; אמאזון, מייקרוסופט, גוגל, ג'נרל מוטורס, האוניברסיטה העברית, יגאל ארנון, KPMG, Fiverr, JVP, והאיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI). בשבועות הקרובים ייפתח מסלול נוסף לתכנית שיופעל ב'מרכז אחים' בבני ברק עם דגש על חברות בתחום המכשור הרפואי ובריאות דיגיטלית בשיתוף המרכז הרפואי וולפסון.

סטארט אפ הייטק לימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד