י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חמצן כלכלי

בעקבות הקורונה: מתנדבי השירות האזרחי יוכלו למשוך מכספי הפיקדון באופן מיידי

בשורה למתנדבי השירות האזרחי: משיכה מכספי הפיקדון באופן מיידי. זאת במטרה להקל עליהם את ההתמודדות עם המשבר הכלכלי • "מתנדבי השירות תורמים רבות לחברה בישראל בתקופות שגרה ועל אחת כמה וכמה בחירום, ועלינו לעשות הכל על מנת להקל עליהם ולעזור להם כשהם זקוקים לנו"

בעקבות הקורונה: מתנדבי השירות האזרחי יוכלו למשוך מכספי הפיקדון באופן מיידי
יריד התעסוקה שירות אזרחי אברכים עובדים צילום: יוסי בלום

משבר הקורונה משפיע באופן ישיר על רוב אזרחי מדינת ישראל במישור הכלכלי, כאשר רוב המועסקים נאלצים להתמודד עם ירידה משמעותית בהכנסות שלהם, לעתים אף עם פיטורים.

בעקבות הסיטואציה הבעייתית, הוחלט לסייע למתנדבי השירות האזרחי לממש את כספי הפיקדון שלהם באופן גמיש מהרגיל.

אם עד כה מתנדבי השירות היו זכאים למימוש כספי פיקדון ללימודים, ורק לאחר 5 שנים הם יכלו לעשות בכסף הזה שימוש לכל מטרה, הרי שכעת יתאפשר להם למשוך חלק מכספי הפיקדון כבר כעת – לכל מטרה שהיא.

ע"פ התקנות החדשות, המתנדבים שסיימו את השירות בשנה וחצי האחרונות יוכלו לקבל כעת 5300 ₪ מתוך כספי הפיקדון. מי שסיימו קודם יוכלו לממש 3500 ₪.

ההטבה תכנס לתוקף החל מה-20/7 ולמשך 3 חודשים.

מדובר בבשורה של ממש עבור אלפי החרדים ששירתו בשירות האזרחי המתופעל ע"י ארגון חברים, והם כיום בעלי משפחות שבמקרים רבים חייבים בלון חמצן כלכלי באופן מיידי.

ברשות לשירות לאומי אזרחי אומרים כי המהלך הנוכחי הוא חלק מסל הטבות וצעדים שנועדו להקל על משרתי ובוגרי השירות במהלך תקופה מאתגרת זו.

מנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי, ראובן פינסקי אמר כי "אני רוצה להודות לכל מי שלקח חלק בהתנעת הפתרון היצירתי הזה ואפשר את מימושו. מתנדבי השירות תורמים רבות לחברה בישראל בתקופות שגרה ועל אחת כמה וכמה בחירום, ועלינו לעשות הכל על מנת להקל עליהם ולעזור להם כשהם זקוקים לנו".

קורונה שירות אזרחי פיקדון מצב כלכלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד