י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עטוף בצעיף לבן

הרבי מחיפה עלה לבדו לציון אביו בבני ברק

תוך שמירת זהירות יתירה, עשה הרבי מסערט ויז'ניץ את דרכו מחיפה לפקוד את ציון אביו האדמו"ר זצ"ל באוהל האדמו"רים בבני ברק, כיצד נסע הרבי? מי הורשה להיכנס? 

הרבי מחיפה עלה לבדו לציון אביו בבני ברק
האדמו"ר מסערט ויז'ניץ בציון היום צילום: באדיבות המצלם

בצל התחלואה ברמת ויז'ניץ בחיפה, מעוזה של חסידות סערט ויז'ניץ והוראות האדמו"ר על שמירה יתירה, עלה היום האדמו"ר מסערט ויז'ניץ לציון אביו, האדמו"ר בעל ה'חכמת אליעזר' מסערט ויז'ניץ זצ"ל, הטמון בבית החיים שומרי שבת בבני ברק במלאת חמש שנים להסתלקותו. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי האדמו"ר נסע ברכבו עם מחיצת ניילון בינו לבין הנהג, בתפילה באוהל עצמו כפי שניתן לראות, אף אחד לא עמד ליד הרבי חוץ מבנו הרב יחיאל יהושע הגר, שעמד גם הוא במרחק וכן מנין החסידים שעלו נשארו מחוץ לאוהל האדמו"רים. 

יצוין כי מדי שנה נוהגים כלל החסידים מכל חלקי הארץ לעלות לציון יחד עם האדמו"ר, אולם השנה בעקבות התחלואה והסגר העצמאי שקבע האדמו"ר על השיכון, לא הגיעו החסידים מחיפה למעמד התפילה והרבי שימש שליח ציבור עבורם.

בשבת האחרונה יממה לפני היארצייט, התפלל האדמו"ר בביתו עם מנין מצומצם והיום לאחר התפילה ערך סיום הש"ס ושתה לחיים ובירך את כל החולים בבריאות וכן את כלל החסידים שלא יחלו וידבקו בנגיף. 

במהלך השבת התקיימו מנייני תפילות חצרות, בהם הועלה זכרו של הרבי זצ"ל על ידי החסידים בדברים קצרים כי לא תשכח מפי זרעו.

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', לנוכח התפרצות הקורונה בצורה מדאיגה ברמת ויז'ניץ בחיפה, המעוז של חסידות סערט ויז'ניץ, חצר שמאוד נזהרה והייתה מהראשונים לסגור את כלל המוסדות ובתי הכנסת, פרסמו בחסידות הודעה על מינוי וועדה שתטפל בכל הנושא בשבועיים הקרובים בכדי למגר את קצב ההידבקות. 

סערט ויז'ניץ חכמת אליעזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד