י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נחשף בשיחת הזום

פרסום ראשון: השוטר שהכה את המפגין החרדי הודח מתפקידו

טיפול מהיר וראוי לשבח. בפגישת זום הערב בין ראשי הרשויות החרדים יחד עם השר לביטחון פנים ומ"מ המפכ"ל נאמר להם כי השוטר שלא עטה אמש מסכה במחאה מול המחסומים ברוממה ותקף מפגין חרדי שהעיר לו על כך הודח מתפקידו

פרסום ראשון: השוטר שהכה את המפגין החרדי הודח מתפקידו
אילוסטרציה צילום: unsplash

מ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן נפגש הערב (ראשון) לפגישת זום עם ראשי רשויות חרדים. בפגישה השתתפו ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין, ראש מועצת קרית יערים יצחק רביץ וראש עיריית אלעד ישראל פרוש. בנוסף, השתתפו בפגישה השר לביטחון פנים אמיר אוחנה וניצב אריק יקואל, מי שמונה לגשר בין המשטרה לציבור החרדי. הפגישה עסקה בעיקר בטענות הציבור החרדי על אלימות המשטרה, והאכיפה הבררנית כנגד בתקופת הקורונה.

גורם שהשתתף בפגישה טוען: נאמר לנו כי השוטר שהיכה אמש את המפגין החרדי בפניו הודח מתפקידו.

חה"כ אוריאל בוסו שהגיש הבוקר תלונה במח"ש כנגד השוטר שהכה בפניו של המפגין החרדי, ודרש את הדחתו לאלתר, הגיב להדחתו ואמר ל'בחדרי חרדים': "החלטת המשטרה להדיח את השוטר מתפקידו מלמדת על רצון אמיתי של שינוי בגישה ובהתייחסות כלפי המגזר החרדי אמנם הדרך ארוכה להחזיר את אמון הציבור במערכת האכיפה אבל אין ספק שצעדים מהסוג הזה הם הגורם שיצור את החיבור מחדש, כולי תקוה שההחלטה הזאת תעמוד למול עיניהם של השוטרים לפני כל אירוע שיחליטו לנהוג באלימות לא מוצדקת".

ממח"ש נמסר כי המחלקה לחקירות שוטרים חקרה היום שוטר יס״מ המשרת בירושלים בחשד לתקיפה במהלך הפגנה אתמול בשכונת רוממה בעיר. על פי החשד בשני מקרים תקף השוטר מפגינים לא סיבה הנראית לעין. בתום חקירתו הורחק השוטר מכל מתקן משטרתי וחקירת הארועים נמשכת.

כזכור, כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', הודיע השר אמיר אוחנה על מינויו של ניצב אריק יקואל לתפקיד המקשר בין הציבור החרדי למשטרת ישראל, יקואל מקורב להג"ר יוסף אפרתי וזוכה גם לאמון בקרב בכירי המשטרה.

בימים האחרונים התעצם הזעם בקרב הציבור החרדי כנגד המשטרה, מה שהחל בתיעוד של נערה צעירה שעוכבה על ידי שוטרי מחוז ירושלים שאיימו להעניק לה דוח בגין אי עטיית מסכה ובתיעודים מההפגנה אמש בצומת שמגר - ירמיהו, בהם נצפתה אלימות קשה כנגד המפגינים החרדים.

אמש (מוצ"ש) התקיימה מחאה סוערת של מאות תושבים חרדים מול המחסום המשטרתי באזור שמגר, במהלכה נעצרו עשרה מפגינים. גם בשעה זו נאספים תושבי השכונה למחאה סוערת נגד הסגר שהוטל עליהם שעל פי החלטת הממשלה יימשך עד ליום שישי בשעה 13:00.  

שוטר אלים אלימות שוטרים מפגין חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד