י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עימות בכנסת

שאשא ביטון מתעקשת ובליכוד מאיימים בהדחה

עימות בכנסת סביב פתיחת חדרי הכושר והבריכות: יושבת ראש ועדת הקורונה, חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון, מתעקשת לאשר את פתיחתם. בליכוד משגרים איום

שאשא ביטון מתעקשת ובליכוד מאיימים בהדחה
בנימין נתניהו צילום: שמוליק גרוסמן

פתיחת חדרי הכושר והבריכות: על פי הדיווחים, ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש מיו"ר ועדת הקורונה יפעת שאשא ביטון שלא לאשר היום את פתיחת הבריכות וחדרי הכושר. לצד זאת הונח איום מפי בכיר בליכוד, "אם היא לא תקיים את החלטות הממשלה - נחליף אותה".

יו"ר ועדת הקורונה הגיבה על הזעם של נתניהו והאיום להדיח אותה והתעקשה להמשיך בהליך, לדבריה: "ההצבעה תתקיים, מוכנה לשלם את המחיר כדי לעשות את הדברים הנכונים".

כזכור, אתמול ועדת הקורונה דנה על נושא צו ההגבלות שקבעה הממשלה לפני מספר ימים, אך דקות לפני ביטול סגירתם של בריכות השחייה וחדרי הכושר – התפוצץ הדיון בעקבות התעקשות של האופוזיציה להצביע על סעיפי ההצעה בנפרד.

יו"ר הוועדה, יפעת שאשא ביטון הבהירה בדיון כי, "הנתונים שהציג משרד הבריאות אינם מצדיקים סגירת כל ענף חדרי הכושר והבריכות. נתוני התחלואה עולים, הן לגבי החולים, החולים-קשה, והנפטרים, אך במקביל נוצרה גם שעה קשה כלכלית. חובה עלינו לשמור על האיזון העדין בין שמירת בריאות הציבור – לבין מצבו הכלכלי".

עוד היא הוסיפה כי, "חובה להבהיר את ההיגיון של ההחלטות, כי ללא הבהרה זו, הציבור לא יתגייס לשמירת ההנחיות וההגבלות". שחבר הכנסת מיקי לוי דרש להצביע על כל סעיף בנפרד, ולא על כל הצו – למרות שביטול סגירתם של חדרי הכושר והבריכות היה מוסכם על כל הצדדים. בעקבות הסערה – נדחתה ההצבעה להיום בשעה 13:00".

יפעת שאשא ביטון קורונה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד