י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
אימון אישי מקצועי

קושי כלכלי הוא לא גזירת גורל: המאמן אלון גל במסר חד לציבור החרדי

התקופה הנוכחית הגבירה את הקשיים הכלכליים אצל רבים מהמגזר החרדי. ההוצאות כבדות מנשוא והחזר המשכנתא נעשה בלתי אפשרי. אלון גל המוכר כבכיר המאמנים האישיים בארץ, פיתח קורס מאמנים ייחודי המותאם עבור הציבור החרדי ובו הוא מלמד איך ניתן לשלוט בהוצאות, להגדיל הכנסות ולחיות ברווח. אם גם אתם תוהים איך לסגור את החודש, הכתבה הזו עבורכם

   קושי כלכלי הוא לא גזירת גורל: המאמן אלון גל במסר חד לציבור החרדי
פרנסה בכבוד צילום: piqsels

אלון גל הוא השם המוכר ביותר בענף האימון האישי בתחום הכלכלה. אלפי משפחות שעברו הדרכה תחתיו מעידות כי בחייהם התחולל מהפך של ממש ושיפור מקצה לקצה. אלון גל הציל משפחות רבות מקריסה על ידי חינוך מחדש לכלכלה נבונה והתנהלות צרכנית שקולה. שיטותיו המוכרות חצו מדינות ויבשות והפכו לשם דבר ברחבי העולם.

לאחר פרויקטים ואתגרים רבים שצלח, אלון גל וצוות 'תות תקשורת הבכיר', שמים פעמיהם לעבר יעד מאתגר במיוחד - המגזר החרדי. אחר לימוד עומק של צרכי המגזר והתאמת תנאי התשלום (כולל הנחה משמעותית) לציבור החרדי, נדמה כי אלון גל מוכן היטב למשימה הבאה.

שילוב המגזר החרדי בעולם התעסוקה הינו תהליך שתופס תאוצה בשנים האחרונות. מנתוני הלמ"ס עולה כי בשנה שעברה אחוז המועסקים של גברים מקרב המגזר עלה לשיעור של 52.5% ביחס ל 50.7% בשנת 2018 ובמקביל שיעור התעסוקה של נשים חרדיות עלה לשיעור של 77.4% לעומת 76.1% בשנה שקדמה לה.הכמיהה לקריירה מוצלחת, יחד עם הרצון לנהל משק בית ברווח ובשפע, מביא רבים מבני המגזר לחפש מקור כלכלי יציב וטוב.

גורם נוסף שמשפיע על העלייה החדרה, הוא התאמת קורסים ומוסדות לימוד עבור הציבור החרדי מבחינת תכנים ותנאים.

אלון גל יחד עם הצוות המיומן, זיהה את המגמה ואת פוטנציאל הכישורים הטמון בקרב הציבור החרדי והתאים עבורו קורס מאמנים מיוחד, שיתן מענה נרחב לחרדים המעוניינים להגדיל את ההכנסות וכן לצמצם בהוצאות מיותרות.

אלון גל לקח את ניסיונו העשיר בתחום ותרגם אותו לנוסחה מיוחדת שתתאים עבור הקהילה החרדית, הן מבחינת התכנים והן בהבנת הצרכים וההרגלים השונים של הציבור.
מטרת קורס המאמנים היא לשלב כמה שיותר נציגים מתוך הציבור החרדי, שיפיצו את הבשורה הגדולה שכבר מוכרת בבתים רבים בישראל.

ולסיום יש גם פיקנטריה. גולשי בחדרי חרדים יכולים להנות מהטבה משמעותית וללמוד את הקורס המעשיר במחיר בלעדי של 9,900 ש"ח במקום 12,700! בפריסה נוחה ורחבה של עד 60 תשלומים.
אז בואו להיות שותפים להצלחה הגדולה ותהיו חלק מהצוות המנצח של אלון גל.

למה אתם מחכים? רוצים לדעת פרטים נוספים? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם >>

אלון גל אימון אישי קאוצ'ינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד