י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סוף מר

מרדכי בן ה-9 שטבע ברוסיה הובא למנוחות בישראל

שבוע לאחר שאותר ללא רוח חיים בנהר ברוסיה, הילד בן ה-9 מישראל שנסע לבקר את סבו המשמש כרב ברוסיה, שב בארון לקבורה למנוחת עולמים למגינת בני משפחתו ומכריו

מרדכי בן ה-9 שטבע ברוסיה הובא למנוחות בישראל
הילד מרדכי אולפן ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

ההלוויה של הילד מישוב תפוח שטבע ברוסיה, התקיימה אמש (שני) במתכונת מצומצמת על פי הנחיות משרד הבריאות.

שבוע לאחר שטבע למוות בנהר ברוסיה, הובא אמש למנוחת עולמים, הילד מרדכי אולפן בן ה-9 ז"ל מכפר תפוח שבשומרון.

אולפן ביקר עם אמו ואחיו אצל סבו המשמש כראש קהילה בעיר יקטרינבורג שברוסיה. במהלך הביקור נעלם אולפן ונמצא יממה לאחר היעלמותו באגם סמוך כשהוא ללא רוח חיים.

הלוויתו של מרדכי יצאה מבית העלמין ברמת השרון הסמוך לצומת מורשה. הכל בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

מאז שנודע על מותו של הילד, הקים ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן חמ"ל, שבו השתתפו האגף לשירותים חברתיים בראשות סיגל טובי, חן בן לולו יועץ ראש המועצה ומנהל קשרי החוץ, יו"ר וועד הישוב יאיר אורבך, בשיתוף פעולה עם רב הישוב הרב שמואל רוזנצוויג יחד עם מטה החירום של המועצה לשחרור גופתו של מרדכי והבאתו לקבורה בארץ וזאת בסיוע הרב הראשי של רוסיה הרב בערל לזר, הרב זליג אשכנזי רב העיר יקטרינוב, הרב יצחק קוגן - "הצדיק מלנינגרד" הרב דוד בלוך מחברה קדישא של מוסקבה, הרב שייע דויטש, ומול הגורמים הרלוונטים במשרד החוץ בהם הקונסולית ברוסיה יפה אולביצקי, ראש החטיבה הקונסולרית במשרד החוץ אייל סיסו, ודורית אבידן מהמחלקה הקונסולרית.

"הלב נשבר, לחשוב על הילד הצעיר הזה, שטבע רחוק כל כך מהארץ, מהבית", אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון ומוסיף; "משפחת השומרון מרכינה ראש ומחבקת את המשפחה".

על פי העדויות, הילד יצא מבית הסב לטיול שגרתי ולאחר כשעתיים הבינו בני משפחתו כי מדובר באירוע חריג, ויצאו לחיפושים בסיוע כוחות המשטרה המקומיים, עד שכאמור, הוא נמצא מת בנהר. תושבים מקומיים טוענים כי מדובר בנהר מים קרים במיוחד, דבר שמעלה את הסיכוי למות כתוצאה מטביעה בו.

מרדכי אולפן אסון טביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד