י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
רפורמה בבריטניה

פושעים זרים שנכלאו למעלה משנה - תיאסר עליהם הכניסה

בבריטניה מסננים את הפושעים. החלטה חדשה של שרת הפנים זוכה לתמיכת הממשלה. פושעים שריצו עונש מאסר מעל שנה לא יורשו לשהות בגבולות בריטניה | ראש הממשלה: "אנחנו לא הולכים פשוט לטרוק את השערים ולעצור אנשים מלבוא לארצנו. תהיה לנו מערכת אנושית וחכמה"

פושעים זרים שנכלאו למעלה משנה - תיאסר עליהם הכניסה
אסיר בכלא. אילוסטרציה צילום: pixabay

על פי כללי הגירה נוקשים, עליהם החליטה שרת הפנים של בריטניה, פושעים זרים שנכלאו למעלה משנה במדינתם, יאסר עליהם להיכנס לבריטניה.

שרת הפנים, פריטי פאטל, הודיעה אתמול (שני) על צעדים חסרי תקדים לגבי כניסה לאי הבריטי, והחרפת הצעדים לגבי הגירה.

במסמך חדש, בן 130 עמודים, חשפה הממשלה כי אפילו עבריינים שלא נידונו ל-12 חודשי מאסר בפנים יוגלו מחוץ לבריטניה.

בהחלטה נכתב: "אלה שכבר נמצאים בבריטניה והיו בכלא - 12 חודש ומעלה, יהיו מועמדים לגירוש. איפה שסף הגירוש של 12 חודש לא קיים, פושע ממדינה זרה עדיין ייחשב כמועמד לגירוש", זה כולל עבריינים סדרתיים כמו כייסים ופורצים. כך לפי ההחלטה.

בהחלטה מזהירה שרת הפנים את המגיעים לבריטניה, שהם יצטרכו לפעול על פי הכללים או להתמודד עם ההשלכות. עוד נכתב: "המהגרים חייבים להתנהג לפי הכללים שנקבעו, לגבי אישור השהיה שלהם, ולא להישאר מעבר לתקופת מעמדם החוקי."

השלכות ההחלטה של השינוי הוא, לגבי פושעים מהאיחוד האירופי, שעד עכשיו זכו ליחס סלחני, יזכו מעתה ליחס זהה לזה שמקבלים כיום אלה ממדינות שאינן מהאיחוד האירופי, נאמר.

ראש הממשלה בוריס ג'ונסון התייחס ואמר כי אין מדובר באיסור גורף על אנשים המגיעים לבריטניה. הוא אמר: "ברור שאנחנו הולכים לקחת את השליטה ואנחנו שולטים על מערכת ההגירה שלנו, אבל אנחנו לא הולכים פשוט לטרוק את השערים ולעצור אנשים מלבוא לארצנו. תהיה לנו מערכת אנושית וחכמה", הוסיף.

בריטניה פשיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד