י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
גרפולוגיה

האות ב': כך תפענחו בעצמכם את כתב ידכם

כל מה שרציתם לדעת על עצמכם: כאן תוכלו לפענח את כתב ידכם ולדעת מה הוא מראה עליכם - והיום על האות ב'

האות ב': כך תפענחו בעצמכם את כתב ידכם
דף ועט צילום: pixabay

א' אוהל, ב' זה בית, אבל בא' כבר עסקנו במאמר אחר, אז הנה ב' זה בית .

האות ב' מייצגת את הבית, המשפחה, היחס לבית, היחס לעצמנו, עצמת הרגש, חשיבה, ואיך נראה את כל זה כלפי חוץ. ועכשיו  קדימה, קחו דף ועט כתבו כמה שורות ותמצאו את הב' שלכם. או של מישהו חשוב אחר, בת/בן הזוג,  המנהל/ת בעבודה, חבר/ה,

אז נתחיל :

ב' תקינה – איזון רגשי, הגיון, נימוס וטקט, משמעת עצמית, שמירה על מוסכמות החברה. משפחתיות, נתינה, לעיתים גם תמימות, ומרובעות.

ב' מופשטת – מעשיות, תכליתיות, גישה עניינית, כושר הפשטה, יכולת לקצר תהליכים, מקוריות, וגם חוסר סבלנות.

ב' גדולה במיוחד בראש המילה – צורך בחיזוקים ובמחמאות, צורך בהמון תשומת לב, צורך בלעמוד על הבמה ולזכות באהבה ובאהדה, רגישות ופגיעות ייתר, ילדותיות ועיסוק בטפל. קרבה למשפחה, הגנה על המשפחה, תלותיות בבית ובמשפחה.

ב' גדולה במיוחד בסוף המילה – שתלטנות, צורך לומר את המילה האחרונה, השפעה על הסביבה. כוחניות.

ב' עם קו חוזר לאחר – כושר מנהיגות, דיפלומטיות, מקוריות, פקחות. במקרים אחרים בהתאם לשאר הסימנים בכתב, השפעת העבר וקשיי הסתגלות. תחושה של "מגיע לי" , וכחנות.

ב' כתובה כמו הספרה 2 – תפיסה מהירה, עיקר הדברים, ערנות, חיוניות, לעיתים אנוכיות וחוסר גמישות, רכושנות, וגם כושר ספרותי ופיוטי.

ב' זוויתית – נוקשות, ביקורתיות, קרירות, קשיים רגשיים, אך גם יצירתיות, כושר אדריכלי, חשיבה אנליטית חריפה, בלי לערב רגשות.

ב' עם קמרון ארוך וסגור – סקרנות, התגוננות, הסתרה, חוסר פתיחות, קושי לקבל ביקורת, חוסר בגרות רגשית , אגוצנטריות, ויכולת לרתום אנשים לצרכיו של הכותב- אינטרסנטיות

ב' זעירה – הערכה עצמית נמוכה, חוסר העזה, מופנמות, זהירות ייתר, בישנות חריפה עקב רגשי נחיתות, עבר כאוב, ילדות קשה, חולשה פיסית ונפשית.

ב' פחוסה – הערכה עצמית נמוכה, תסכול, תחושת מחנק.

ושוב, חשוב לציין, פרושי האותיות בפוסט הזה ובפוסטים הבאים, הם כלליים בלבד, ואין אפשרות להגיע למסקנה נחרצת רק על פי אות בודדת אלא רק נראה כיוון.
ובשביל ניתוח מלא ומדויק נצטרך לרוב לנתח עם הרבה סימנים נוספים ובשילוב של האות עם שאר סימני הכתב. נו, מצאתם את הב' שלכם? או של מישהו חשוב לכם?
הכי חשוב שתרגישו בבית.

פענוח מהנה...
בהצלחה רבה, מאיה הראל, גרפולוגית מוסמכת

גרפולוגיה אבחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד