י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"לא קבלנו תשובות"

פרוש במתקפה אישית: "נתניהו מתגרה בגנץ; זה עוול"

בראיון שהעניק סגן שר החינוך ח"כ פרוש הוא תוקף את התנהלות הממשלה בכל הנוגע להגבלות שהוטלו על הציבור החרדי ואומר כי "ברמה האישית גם אני סובל מזה". "דברנו עם נתניהו, שאלנו שאלות ולא קבלנו תשובות" • בנוסף תקף פרוש את התנהלותו הפוליטית של רה"מ "נתניהו מתגרה סתם בגנץ, זה לא בסדר"

פרוש במתקפה אישית: "נתניהו מתגרה בגנץ; זה עוול"
נתניהו עם פרוש בעבר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סגן שר החינוך מאיר פרוש מבקר את התנהלות הממשלה בתקופה האחרונה בכל הנוגע להטלת המגבלות על האזורים החרדים, בראיון שהעניק לתוכנית 'שחור לבן' הוא לא חוסך בביקורת גם על ההתנהלות הפוליטית של ראש הממשלה בנימין נתניהו לגבי הייחס לשותפו, ראש הממשלה החליפי בני גנץ.

בהתייחסו לכעס מהרחוב החרדי, אמר סגן שר השר פרוש, "אני מקבל את זה שהציבור כאוס, גם אני יכול לספר לך שברמה אישית, מבלי להיכנס לפרטים, הגעתי הביתה ושוטר לא נתן לי להיכנס, יש לציבור בהחלט מה לכעוס".

לטענתו, "הממשלה לא מתקתקת דברים כמו שצריך, ישבתי עם ראש הממשלה ביום ראשון, לאחר שביום שישי הוא דיבר איתי טלפונית וביקש לפגוש אותי, אתמול נפגשתי שוב עם ראש הממשלה יחד עם הסיעה, לי אין תשובות, שאלתי שאלות ואין לי תשובות, אין תשובות לתת לציבור שלי. הסגר הוא לא סימטרי אצל החרדים והחילונים אין שקיפות".

"אמרתי לראש הממשלה", סיפר סגן השר פרוש, "אני רואה אותך כאחראי ולכן הציבור שלנו כועס עליך, אתה חייב לטפל בזה. אני צריך לדברר ולייצג את הציבור שלי והוא נפגע".

בראיון הוא הציג מפה של העיר ירושלים ונתן הדגמה, "לא מובן למה סוגרים את רוממה, שם יש למשל 7172 בתי אב ויש 130 בתים שיש תחלואה ואתה מטיל סגר על כל השכונה, על 50 אלף תושבים, זה לא הגיוני".

לגבי הסגר בירושלים טוען פרוש כי "העיקר של הבעיות ברוממה נמצאות ברחובות מסוימים, ברחוב יעקבזון אין חולים בכלל, בזית רענן אין בכלל, בשמגר יש רק 4 חולים. פחות מ 2% מכלל התושבים, אז למה את מטיל סגר על כולם, למה כולם צריכים להיות בסבל הזה".      

בהתייחסו למצב הפוליטי אמר פרוש בראיון למשה גלסנר ואבי בלום, "אין תחליף לממשלה הזו, זה מה שהעם רצה, חייבים לחיות עם זה ואם נתניהו מתגרה סתם בנץ הוא לא בסדר, אמרנו לו את זה. לחמם אווירה ולפרק קואליציה, זה עוול, המדינה לא יכלה לסבול את זה, מצד שני אין לנו ממשלה אחרת, אני בוודאי שאני לא מאמין בתרכובת השנייה".

פרוש הודה כי גנץ לא המציאה הטובה ביותר לכהן כראש הממשלה אבל בכל זאת הוא צריך לשמש בתפקיד על פי ההסכם, "יגיע הזמן הוא יהיה חליפי", אמר פרוש שהבהיר כי "נתניהו לא יכול לפרק סתם את הממשלה בזמן הרוטציה, גנץ הוא לא גרויסע מציאה (מציאה גדולה) אבל ככה העם רוצה", הוא מבהיר בנוסף כי החרדים לא יתנו יד לפירוק הממשלה, "יש הסדר וצריך לעמוד בזה".

קורונה מאיר פרוש ביבי נתניהו גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד