ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

מיוצאי פולניה ועד יוצא מרוקו ועירק: מאגר התפילות הגדול בעולם נגד 'עין הרע'

תמיד חיפשת לעשות משהו מועיל נגד 'עין הרע'? - עכשיו זה קל ונגיש – עשרות תפילות וסגולות לביטול עין הרע באתר מיוחד

מיוצאי פולניה ועד יוצא מרוקו ועירק: מאגר התפילות הגדול בעולם נגד 'עין הרע'
סגולה נגד עין הרע צילום: vikimedia

 

דבר פלא הוא, שיש דבר אחד שאינו חלק עיקרי ביהדות, ועם כל זה יש לו התייחסות נרחבת אצל כל קהילות הקודש של עם ישראל במשך הדורות. אצל יוצאי פולניה ויוצאי מרוקו, אצל יוצאי הונגריה ויוצאי עירק, אצל יוצאי רוסיה ואצל התימנים - בקיצור אצל כולם.

"עין הרע" מזכירה אצל כל חוג ועדה מנהג אחר כיצד מומלץ להוציאה. גם, כמעט בכל ברכה יהודית מוזכרת הברכה: "להינצל מעין הרע", ואצל כל עדה זה מגיע בגוון אחר – גוון שונה.

אצל בני עדות המזרח תמצאו את ה"חמסה" המוכרת בכל פינה, ואצל יוצאי הונגריה תשמעו כמעט בכל משפט את המילה: "כניינערה", שפירושה: "בלי עין הרע".

אחרי כל הסגולות אל לנו לשכוח את הדרך הפשוטה לנו אותה קיבלנו מאבותינו, והיא התפילה לקדוש ברוך הוא שיצילנו מעין הרע.

התפילה היא יסוד קיומנו ומשמשת חלק עיקרי בחיינו - בוקר צהרים וערב מתפללים אנו בכל יום אל ה' שיצילנו מכל רע, ובכל עת צער וצרה אומרים אנו כמה מזמורי תהילים כדי להינצל מכל פגע ומחלה.

גם ב"יהי רצון" שאומרים אנו אחרי אמירת הברכות בכל בוקר קודם שחרית מזכירים אנו בתפילתנו: "שתצילנו היום... מעין הרע", וזו מרוב החשיבות שיש להתפלל על כך שננצל מעין הרע.

לאור הצורך הכביר שיש להתפלל כדי להינצל מעין הרע, הוקם אתר ייחודי ובו מאגר עצום של תפילות נגד עין הרע לצד סגולות נפלאות כדי להינצל מעין הרע.

תוכלו למצוא בו מגוון תפילות מקובלות נגד עין הרע, אשר נכתבו על ידי גדולי הראשונים והאחרונים וגם על ידי גדולי המקובלים ומאורי החסידות, ומסוגלות מאוד כדי להסיר את העין הרע השורה על האדם.

גם אפשר למצוא בו עשרות סגולות בדוקות ומנוסות כדי להסיר עין הרע. וכמו התפילות - גם הסגולות מלוקטות מספרי גדולי הראשונים והאחרונים לצד מקובלים וספרי חסידות.

את האתר הנפלא הקים הגאון המקובל רבי יצחק ווייס שליט"א - יליד ירושלים, המתעסק זה עשרות שנים בהוצאת עין הרע על ידי עופרת כפי שקיבל דור אחר דור מפי מקובלים שעסקו בהוצאת עין הרע בדרך נפלאה זו, אשר ראה את הביקוש העצום שיש אצל הציבור החרדי והדתי לאתר העוסק בעין הרע מזווית יהודית, ולצורך כך הנגיש לציבור הרחב מאגר עצום של תפילות וסגולות יהודיות נגד עין הרע.

 

 

 

מסיר עין הרע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד