י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
במחאה על העברת אסיר

האסירים הביטחוניים התפרעו בבית הכלא

אמש (שלישי) בשעות הערב התפרעו אסירים ביטחוניים בבית סוהר 'עופר' במחאה על העברת אסיר מאחד האגפים בניגוד לרצונם ודרישתם להמעיט בחיפושים בתאים • האסירים השליכו חפצים ודפקו על הדלתות בליווי צעקות • מפקד הכלא: "האירוע הופסק תוך זמן קצר, לא ניתן להפר את הסדר"

האסירים הביטחוניים התפרעו בבית הכלא
אסירים בכלא. אילוסטרציה צילום: Hassan Jedi/Flash90

אמש (שלישי), במהלך שעות הערב המאוחרת ניסו אסירים ביטחוניים ממספר אגפים בבית סוהר ׳עופר׳ להפר את הסדר והמשמעת בכלא, תוך השלכת חפצים מאשנבי התאים ודפיקה על הדלתות וצעקות.

סוהרי ולוחמי היחידה בפיקוד המפקד, השליטו סדר באגפים תוך זמן קצר. הרקע להתפרעות האסירים הוא העברת אסיר מאחד האגפים לכלא אחר ורצונם 'להמעיט' את החיפושים שמבוצעים תדיר באגפים.

מפקד בית סוהר 'עופר', גנ"מ חיים כהן סיפר כי "בשעות הערב המאוחרות החלו אסירים להפר את הסדר בכלא. כוחות היחידה ונוספים הפסיקו את האירוע תוך זמן קצר. אני מדגיש שלא ניתן להפר את המשמעת בכלא לאף גורם. הסדר ישמר בכל מצב ותינקט יד קשה כלפי כל ניסיון לפגיעה בביטחון הכלא וביטחון המדינה".

משירות בתי הסוהר נמסר, כי "פעילות שב"ס בבתי הכלא הביטחוניים נמשכת כל העת לרבות ביצוע חיפושים, פעילות מבצעית ומודיעינית, לצד המשך התנהלות סוהרי ולוחמי שב"ס בתקופת הקורונה המורכבת".

שב"ס אסירים כלא עופר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד