י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"רגישות יוצאת מן הכלל"

הרב שילה גרמה, איש החסד ממלוניות הקורונה, בעדות אישית על הקורונה

"המשאבים והיכולות של ארגון הבריאות הגדול בישראל הוכיחו את עצמם בשעת חירום כשמעל הכל עומדת הרגישות, ההבנה לצרכים והירידה עד לפרטים הקטנים ביותר למען רווחתו ובריאותו של כל לקוח ולקוח"

הרב שילה גרמה, איש החסד ממלוניות הקורונה, בעדות אישית על הקורונה
שילה גרמה צילום: יח"צ

"את ההיכרות עם עולמם של חולי הקורונה והמחלימים עשיתי במקום הכי מתאים: במלוניות הקורונה עם כל משפחתי". מגלה הרב שילה גרמה, איש חסד ופעיל מרכזי במלוניות הקורונה במגזר החרדי שחווה את פגיעת הנגיף בצורה הקשה ביותר עם פטירת אביו ז"ל לאחר שחלה בקורונה בעודו שוהה יחד עם יתר בני המשפחה במלונית, רחוקים וכואבים.

"בתחילת הגל" הוא אומר "התחילו אנשים לצלצל בלי סוף. כל אחד והשאלות שלו, הבקשות החריגות ומעל הכל חוסר הוודאות שאופף את כולם כשאף אחד לא יודע כלום. אז הבנתי שאנחנו בעיצומו של מערכה בו ההקשבה האנושית תהיה מוצר נדיר ואת היכולת הזו מצאתי בכללית. כל בקשה שדרשה גמישות ורצון טוב נענתה בשמחה ומאור פנים, כל פנייה לעזרה זכתה למענה מידי ברגישות ומקצועיות".

"עיקר הפעילות שלנו התמקדה לסייע למחלימי הקורונה במלוניות לעבור את הימים הקשים בשלום. שיתוף הפעולה בין כללית לבין אנשי העשייה וצוותות הרפואה ופיקוד העורף התגלה כמתכון מוצלח במיוחד וכמודל לחיקוי. יחד הצלחנו בחסדי שמיים לפעול למען רווחתם ולספק את הצרכים הבסיסיים שלהם בדרך כבוד.

רוצים להצטרף לקופת חולים כללית ולהנות משירותי הבריאות הטובים בישראל? הכנסו>>>

"עם רצון טוב הוכח שלכל בעיה יש פתרון. גיליתי שבכללית, לכל פנייה קיים מענה מתאים. הפעילות הייתה מאוד מגוונת ודרשה סנכרון מול הרבה מאוד זרועות ורשויות. החל מזירוז בדיקות ועדכון התוצאות מול קופות החולים, ממשיך בשיתופי פעולה מיוחדים עם הצוות הארגוני והתפעולי למען הלקוחות שזכו ליחס מועדף ממנהלי המגזרים ומנהלי קשרי הלקוחות".

את גולת הכותרת רואה הרב גרמה במבצע אספקת תרופות ותכשירים רפואיים לשוהים במלונות. "במקרים רבים" הוא מספר "שכחו המאושפזים להצטייד עם כמות מספיקה של תרופות חיוניות, חלקם מצילות חיים. היו מקרים של קשישים שלא יכלו ללכת לישון לפני שיקבלו את התרופות והיינו צריכים להפעיל מערך שלם להשיג את התרופות ולהביא אותם לחדרים שלהם במלון. בשיתוף פעולה מיוחד תוך כדי רתימת היכולות האדירות של כללית כארגון הבריאות הגדול בישראל, הצלחנו להמציא ולהכניס לתוך המלוניות את המצרכים הכי בסיסים עבור השוהים בה, מתוך רגישות מיוחדת למצבם.

"הרגישות המיוחדת של כללית ואנשיה באה לידי ביטוי בכל מקרה שעלה לפתחם, כל מקרה שכזה זכה לטיפול פרטני ואישי לגופו של עניין. המשאבים והיכולות של ארגון הבריאות הגדול בישראל הוכיחו את עצמם בשעת חירום כשמעל הכל עומדת הרגישות וההבנה לצרכים, הירידה עד לפרטים הקטנים ביותר למען רווחתו ובריאותו של כל לקוח ולקוח".

רוצים להצטרף לקופת חולים כללית ולהנות משירותי הבריאות הטובים בישראל? הכנסו>>>

 

שירותי בריאות כללית קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד