י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הקרבות לא נגמרים

בכיר 'הליכוד' נגד גנץ: פועל בחוסר אחריות; מוביל לסגר

שוב ירי בתוך הקואליציה. בכיר בליכוד מאשים את השותף הבכיר יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ: "בני גנץ וכחול לבן אשר משיקולים פוליטיים מכשילים את הצעדים הדרושים לבלימת המחלה והצלת חיים", כך הוא מצטט את נתניהו

בכיר 'הליכוד' נגד גנץ: פועל בחוסר אחריות; מוביל לסגר
בני גנץ צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בעקבות הקרבות שהתנהלו לאורך היום סביב ניהול משבר הקורונה, כאשר על פי הדיווחים בני גנץ, ראש הממשלה החליפי מנע הגבלות נוספות שיזם ראש הממשלה בנימין נתניהו - בליכוד פותחים בקרב כנגד גנץ.

בכיר בליכוד אמר הערב כי "נתניהו זועם על בני גנץ וכחול לבן אשר משיקולים פוליטיים מכשילים את הצעדים הדרושים לבלימת המחלה והצלת חיים".

"חוסר האחריות של כחול לבן מוביל בהכרח לסגר מלא ומחירים כלכליים מיותרים. גנץ התנגד היום לכל צעד לבלימת התפשטות הקורונה שיכול למנוע את הצורך בסגר כללי בהמשך", הוסיף ותקף.

בכיר הליכוד הגיב למתקפה ואמר כי "גנץ וכחול לבן חייבים להפסיק מיד את המשחק הפוליטי בענייני הקורונה שמסכן את חייהם של אזרחי ישראל", שלטענתו, "כיוון שממשלת האחדות מחייבת החלטות בהסכמה בין הליכוד וכחול לבן, הם מטרפדים כל החלטה שלא תואמת את השיקולים הפופוליסטיים שלהם".

בכיר בכחול לבן מגיב ואומר כי "במקום להסיר אחריות מניהול משבר הקורונה, בנימין נתניהו צריך לתת לצה"ל לנצח ולמשרד הביטחון לפקד על המערכה בשטח. זה לא זמן לפוליטיקה, ולא לשום קרב שאינו בשיקום הכלכלה, הבריאות והחברה".

סיעת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד