י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יורם יחליף את יורם

הפרופ' שמגמד את הקורונה ישוחח עם מאזינים ברדיו

תוכנית רדיו חדשה עולה מחר לאוויר בה ישתתף הקול הבולט ביותר של תקופת הקורונה • דווקא מהצד הלא כל כך פופולארי, ומי שטען כי הקורונה היא לא כצעקתה וכי מהשפעת העונתית מתים הרבה יותר בעולם, יחל להגיש תכנית בה ישוחח עם מאזינים ברדיו 103FM

הפרופ' שמגמד את הקורונה ישוחח עם מאזינים ברדיו
פרופ' יורם לס צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

האיש שהפך בחודשים האחרונים לאחד הקולות המזוהים ביותר בכל הנוגע לנגיף קורונה, ושזכה לשלל 'ממים', 'גיפים' וחיקויים בתוכניות הסאטירה הפופולריות 'ארץ נהדרת' ו-'זהו זה' מצטרף לתחנת הרדיו הפופולארית 103fm.

פרופ' יורם לס יגיש תוכנית שבועית אשר תשודר מדי יום חמישי בין השעות 12:00 ל-14:00 ותיתן במה למאזינים לשוחח עימו בנושאים שונים - להסכים, או להתעמת איתו. התוכנית הראשונה תשודר מחר (חמישי) ותועבר גם בפלטפורמות הדיגיטל של הרדיו.

בתקופה האחרונה עלה פרופ' לס לכותרות לאור התנגדותו להתנהלות הממשלה סביב משבר הקורונה. לס מצטרף לרצועת המאזינים הפופולרית של רדיו 103fm, המאוישת בימים ראשון עד רביעי על ידי השדרנים נתן זהבי וגיא פלג. לס יחליף את עורך הדין יורם שפטל, שהפסיק לשדר בתחנה לפני כחודש ימים לאחר 11 שנים.

פרופ' יורם לס הינו דמות ציבורית מוכרת ורבת פעלים. בשנות ה-80' הוא כיהן כמנכ"ל משרד הבריאות וכן הגיש פינות רפואה בתוכנית 'תצפית' בערוץ הראשון. בשנות ה-90' הוא שימש כחבר כנסת מטעם מפלגת העבודה והיה מהאחרונים ששהו לצידו של ראה"מ המנוח יצחק רבין ז"ל באותה עצרת בכיכר המדינה בה נרצח. לאחר שנים שהוא נמצא בזירה התקשורתית והציבורית, הגשת התוכנית תהיה המפגש הראשון של פרופ' לס עם הרדיו. במסגרת התוכנית, תינתן למאזינים האפשרות לעלות לשידור, לשאול שאלות ולהגיב לעמדותיו ודעותיו.

יורם לס רדיו 103 FM

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד