י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ברוך דיין האמת

לאחר מחלה קשה: בנו של הגאון רבי אברהם חפוטא הלך לעולמו

אבל ברמת שלמה: הרה"ג רבי שלמה פנחס חפוטא זצ"ל מרביץ תורה ותלמיד חכם עצום נפטר לבית עולמו לאחר יסורים קשים ומרים מהמחלה הקשה והוא בן 62

לאחר מחלה קשה: בנו של הגאון רבי אברהם חפוטא הלך לעולמו
רבי שלמה פנחס חפוטא זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים הרה"ג רבי שלמה פנחס חפוטא זצ"ל מרבני ישיבת 'שבות יעקב' ומתושבי שכונת רמת שלמה בירושלים, בנו של יבלחט"א הגאון רבי אברהם חפוטא ראש ישיבת הרמב"ם ומגדולי הרבנים הספרדים והוא בן 62 בפטירתו. 

בשנים האחרונות חלה ל"ע במחלה הקשה והממאירה וסבל יסורים קשים ומרים שקיבלם באהבה ובדומיה. הבוקר למגינת לב בני המשפחה הוא השיב את נשמתו ליוצרה.  

המנוח ז"ל נולד בתל אביב בי"ט תמוז תשי"ח לאביו שיבלחט"א הגאון רבי אברהם חפוטא ראש ישיבת 'הרמב"ם' ולאמו הרבנית מרת אביבה שתחי' בתו של הגאון רבי שמעון כהן זצ"ל מרבני ישיבת המקובלים בית אל. 

בבחרותו למד וקנה את תורתו בישיבת 'אור ישראל' בפתח תקווה שם היה לתלמידו של הגאון רבי יעקב ניימן זצ"ל והיה לתלמיד חביב, בישיבה גדולה עלה נתעלה בישיבת 'באר יעקב' שם היה לתלמיד מובהק למורו ורבו ראש הישיבה הגאון רבי משה שמואל שפירא זצ"ל. כבר בהיותו בישיבה הספיק ללמוד את הש"ס. 

כל חייו עלה ונתעלה בתורה ויראת שמים בהספקים עצומים, במשך שנים אף מסר שיעורים בישיבת הרמב"ם בתל אביב בעודו צעיר לימים.  לאחר נישואיו עם רעייתו סימונה שתחי' לבית לימד בישיבת 'נר שמואל' של הגאון רבי שמעון אבוחצירא ולאחר מכן הרביץ תורה בישיבת 'שבות יעקב'. 

דמות מיוחדת היה רבי שלמה פנחס זצ"ל מספרים מכריו ל'בחדרי חרדים' הוא היה מוסר שיעורי תורה רבים בכל המקומות, הייתה לו יכולת השפעה עם כל סוגי האנשים, הוא ידע לדבר עם כל אחד בשפה שלו, היה לו מידות תרומיות ומידת הענוה, כולו היה נתינה הכל".  

בחייו מסר נפשו למען חינוך ילדיו והעמיד בית לתורה ותפארת בכרם בית ישראל.  

מסע הלוויה היום (רביעי) בשעה 16:00 אחר הצהריים בהר המנוחות בירושלים שם ייטמן ליד ציונו של החיד"א. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

תנועת ש"ס במודעת תנחומים לראש הישיבה הגר"א חפוטא

סגן השר יואב בן צור במכתב תנחומים לראש הישיבה הגר"א חפוטא

ח"כ משה ארבל במכתב תנחומים לראש הישיבה הגר"א חפוטא

ח"כ אוריאל בוסו במכתב תנחומים לראש הישיבה הגר"א חפוטא

הרב חפוטא ישיבת הרמבם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד