י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בשונה מהגל הראשון

הבד"ץ על מלונות הקורונה: מכשולות בענייני צניעות

בבד"ץ העדה החרדית קוראים שלא לשלוח בחורים ללא פיקוח למלוניות הקורונה המיועדים למגזר • במכתב נאמר כי קיימות "עדויות מאנ"ש על מכשולות בענייני צניעות וגדרי הקדושה" • ל'בחדרי' נודע כי מה שהוביל למכתב הוא חוסר במתאמים בשונה מהגל הראשון אז היה עם מי לדבר

 הבד"ץ על מלונות הקורונה: מכשולות בענייני צניעות
סעודה במלונית קורונה צילום: באדיבות המצלם

הגל השני: בבד"צ 'העדה החרדית' מזהירים את הציבור מפני בעיות צניעות במלונות החלמה לחולי קורונה מהמגזר החרדי.

תחת הכותרת: "הודעה לציבור להזהר ולהזהיר בענין מלוניות ההחלמה", כותבים: "אל שולחן הביד"צ הגיעו עדויות מאנשים מאנ"ש הי"ו השוהים במלוניות ההחלמה בימים אלו אשר לכאורה מותאמים לציבור החרדי ובכשרות, ואף על פי כן הם מעידים על כמה מכשולות בענייני צניעות וגדרי קדושה במקום, ואף גם בדברים שהם גדורים ומובנים מאליהם בבית ובמקומם הקבוע, שנפרצים בהם הגבולות".

 "גם משפחות ומבוגרים צריכים לשמור על גדרי הצניעות בכללות ובפרטות, ושלא להתרשל מן הגדרים הנהוגים בביתם בצניעות וההמנעות מסרטים וטכנולוגיה".

"הננו בזה מן המודיעים להורים שלא לשלוח הצאצאים לבדם למלוניות בלי פיקוח מתאים של הורה ומבוגר אשם ישים עינא פקיחא על תהלוכות הצאצאים, ובאיזה דרך ועם איזה שותפים מגיעים לשם".

לסיום נכתב "ואל האחראים אנו פונים לעשות גדרים ולהביא פיקוח מתאים מטעם אנשים חרדים מוסמכים ומקובלים בציבור החרדי שיעמדו על המשמר, כי אם לא כן יצטרכו לאסור את הפינוי למקומות כאלו".

"והקב"ה יצילנו מכל מיני חולי וכל מיני מדוה ברו"ג, על החולים שיתרפאו ועל הבריאים שיתמידו בבריאותם, וישראל נושע בה' תשועת עולמים בביאת גוא"צ והרמת קרן התורה וישראל בב"א".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי חוסר מתאמים ופרוייקטורים מטעם הם הובילו למכתב לאחר שבגל הראשון היה עם מי לדבר, אחד הגורמים אומר ל'בחדרי': "בגל הקודם היה את יהודה אבידן, עכשיו הוא לא נמצא אין עם מי לדבר שהכל יתנהל כמו שצריך". 

קורונה צניעות העדה החרדית יהודה אבידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד