ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

היום הוא ההזדמנות האחרונה להתחדש עם דגמי 2020 של G&G עד 40% הנחה

ההזדמנות האחרונה להתחדש בפריטי ההלבשה החסידית מדגמי הקיץ העדכניים ביותר של השנה האחרונה מבית היוצר של המותג הנחשק G&G וליהנות מעד 40% הנחה, עומדת לקראת נעילה • היום הוא היום האחרון בו ניתן עדיין לנצל את הסייל שמקיימת הרשת הבינלאומית, שרבים ציפו לו ימים וחודשים ארוכים

היום הוא ההזדמנות האחרונה להתחדש עם דגמי 2020 של G&G עד 40% הנחה
G&G ביגוד צילום: יח"צ

במהלך ימי הסייל ניתן להתחדש ממבחר ענק של פריטי הלבשה חסידית, החל מבעקיטשע'ס פרחוניים מהדוגמאות הבלעדיות והעדכניות ביותר, קפוטות חלקות בגזרות מדויקות הידועות לשם ולתפארת בעולם החסידי, חליפות בתפירה איכותית מבדים איכותיים אווריריים ועמידים לאורך זמן, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא הייצור בידי אמנים מיומנים בעלי מוניטין, במפעל G&G במדינת הונגריה שבמרכז יבשת אירופה.

הרכישה בכל אחד מהטרקלינים של ממלכת ההלבשה החסידית G&G בעולם, מעבר לחווית הקנייה ולמתן שירות בסטנדרט בינלאומי, מעניקה ערובה לאיכות, לאמינות ואחריות מלאה על מקור הסחורה.

אלפים רבים מכל רחבי הארץ כבר פקדו בשבועיים האחרונים את טרקלין G&G בירושלים לרגל הסייל וניהנו מחוויית קניה, משרות בסטייל אמריקאי וממוצרים איכותיים ללא תחרות. 

נצלו גם אתם את היום האחרון של המבצע ותיהנו מהנחה משמעותית של עד 40%. משתלם להגיע מכל רחבי הארץ אל הטרקלין המפואר החדש של G&G, רח' יחזקאל 24 ירושלים. שעות פתיחה מורחבות לרגל המבצע: ימים א'-ה' בין השעות: 13:00-22:00 רצוף ובימי ו' בין השעות: 10:00-12:30.

 

רשת ביגוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד