י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"זה הולך עכשיו חזק לרשת"

צפו בתיעוד: סירב לעטות מסכה - נאזק והוצא אל מחוץ לבנק

לסניף בנק בראשון לציון נכנס אזרח שסירב לעטות מסיכה, שוטרים שהוזעקו למקום דרשו ממנו להתמגן עם מסיכה אך הוא סירב, נאזק והוצא אל מחוץ לבנק שם קיבל דו"ח על סך 500 ש"ח • צפו בתיעוד ממצלמת הגוף של השוטר

צפו בתיעוד: סירב לעטות מסכה - נאזק והוצא אל מחוץ לבנק
התקרית בבנק צילום: דוברות המשטרה

שוטרים שהוזעקו לסניף בנק בראשון לציון, בעקבות אדם שנכנס למקום ומסרב לעטות מסיכה על פניו, דרשו ממנו מספר פעמים לחבוש מסכה ולאחר שסירב, נאזק, הוצא אל מחוץ לבנק ונקנס ב-500 שקלים.

כפי שעולה ממצלמות הגוף של צוותי המשטרה שהוזעקו למקום, השוטר ביקש מהאיש מספר פעמים, באדיבות, לשים מסכה על פניו ואף הציע לתת לו מסיכה, אך הוא סירב. השוטר ביקש ממנו לצאת מהסניף אך זה המשיך להתעקש וסירב לצאת מהמקום.

החשוד, המשיך להתעלם מבקשות השוטר לצאת מהסניף גם לאחר שהשוטר הבהיר לו מספר פעמים כי אינו מעוניין להשתמש נגדו בכוח, אך החשוד המשיך להתגרות בשוטרים והצהיר כי הוא מעוניין שיעצרו אותו, כאשר במקביל הוא מתעד את המעצר בטלפון הסלולרי ואומר לשוטר: "זה הולך עכשיו חזק חזק לרשת".

לאחר הניסיונות שלא צלחו, החשוד נאזק והוצא מהסניף. השוטרים שחררו את החשוד לדרכו מחוץ לסניף, לאחר שנרשם לחובתו קנס בסכום של 500 ש"ח בגין אי עטיית מסיכה.

"אנו קוראים לציבור להקפיד על קיום התקנות ולעטות מסיכה על הפנים במרחב הציבורי להישמע להוראות השוטרים ולהזדהות בפני שוטרים כחוק, להימנע מביצוע עבירות פליליות במהלך האכיפה או מניסיונות להכשילה", אומרים במשטרה בעקבות התקרית ומוסיפים: "הכול למען הבריאות של כולנו ובכדי שיחד נבלום את התפשטות הנגיף".

אכיפה קנס כספי מסכה סניף בנק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד