כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
השוטר הופתע

צפו: בנות השנתיים אחזו בהגה בכביש מהיר

במהלך פעילות אכיפה באחד הישובים באזור הדרום, זיהה השוטר נהג רכב פרטי הנע על הכביש כשהוא "מזגזג" בין הנתיבים. להפתעתו גילה שעל ההגה יושבות שתי פעוטות  שנתיים

צפו: בנות השנתיים אחזו בהגה בכביש מהיר
ניידת משטרה. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

הסעת ילדים ברכב ללא התקני ריסון מותאמים, מסכנת באופן ממשי את הילדים וחושפת אותם לפגיעה חמורה. שוטרי אגף התנועה פועלים כל העת להגברת ההרתעה וסיכוי מבצעי העבירות להיתפס, במטרה לצמצם את תאונות הדרכים והנפגעים בכבישים.

במהלך פעילות אכיפה באחד הישובים באזור הדרום, זיהה השוטר נהג רכב פרטי הנע על הכביש כשהוא "מזגזג" בין הנתיבים ומסכן את משתמשי הדרך.

לבדיקת פשר העניין והפסקת הסיכון, הנהג התבקש לעצור בצד כאשר במקביל השוטר מבחין כי על ברכיו של הנהג יושבים שני ילדים קטנים האוחזים בהגה תוך כדי נהיגה.

עם עצירת הרכב התברר, כי שני הילדים הן בנותיו בגילאי שנתיים של הנהג בן ה-35 תושב האזור. כאמור, הוסברה לנהג חומרת העבירה והסיכון שנטל בהובלת הילדות ללא כיסאות בטיחות, נגדו נרשם דו"ח בגין הסעת ילדים ללא מושב בטיחות ע"ס 1000 ₪ ו-8 נקודות לחובתו.

"נמשיך לפעול למען ציבור משתמשי הדרך ולהציל חיים, תוך אכיפה אפקטיבית וממוקדת נגד עבירות הגורמות לתאונות דרכים", נמסר ממשטרת ישראל.

משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד