י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
איום שני בתוך שבוע

מטוסי קרב הוזנקו בעקבות פתק שהתגלה במטוס

מטוסי קרב הוזנקו בשעות הצהריים (ו') למטוס של חברת 'ריינאיר' שהיה בדרכו לנורווגיה מלונדון אחרי שהתגלה בו פתק שעליו נכתב "איום ביטחוני פוטנציאלי" • לאחר הנחיתה עצרו השוטרים גבר בריטי בחשד שהוא השאיר את הפתק • זהו איום הפצצה השני נגד מטוס 'רייניאר' השבוע

מטוסי קרב הוזנקו בעקבות פתק שהתגלה במטוס
מטוס של חברת Rainier צילום: pxfuel

מטוסי קרב הוזנקו למטוס נוסעים של חברת 'ריינאייר' לאחר שפתק התגלה במטוס, ועליו נכתב "איום ביטחוני פוטנציאלי".

המטוס שהיה בדרכו לנורווגיה מלונדון נחת באוסלו, לאחר הנחיתה עצרו שוטרים נורווגים גבר בריטי בן 51 שהיה בטיסה בחשד שהוא זה שהשאיר את הפתק, לא פורסמה זהותו.

זה האיום השני הביטחוני שנמצא בטיסת ריינאייר תוך שבוע בלבד. מפקד ההגנה הדני דווח על כך בחשבון הטוויטר שלו.

המטוס נבדק על ידי יחידה מיוחדת וחבלני משטרה כל הנוסעים פונו בבטחה. "המטוס נחת בבטחה על המסלול", נמסר בהודעה היום ממשטרת נורווגיה.

כל הנוסעים שהיו על המטוס פונו ונבדקים על ידי רשויות החוק, המטוס היה בדרכו מלונדון בדרך לשדה התעופה של אוסלו גרדרמואן, שדה התעופה הבינלאומי הראשי בנורבגיה

דוברת ראיינאייר אמרה כי "צוות הטיסה של ריינאייר מלונדון סטנסטד טס לאוסלו היום, וגילה פתק שטען שיש איום ביטחוני פוטנציאלי".

"הקברניט התנהל על פי הנהלים והמשיך לשדה התעופה באוסלו, שם נחת המטוס בבטחה. הנוסעים נותרו על סיפון המטוס בזמן שהרשויות ביצעו חיפוש ביטחוני." כך ציינה דוברת החברה.

זהו איום הפצצה השני נגד מטוס רייאנאייר השבוע. הראשון היה בטיסה מקראקוב- פולין לדבלין - אירלנד, המטוס נאלץ לנחות לאחר שהתגלה פתק בשירותים בטענה שיש חומרי נפץ על סיפון המטוס.

הטיסה הוסטה לשדה התעופה של סטנסטד באנגליה, שם שוטרים בדקו את המטוס. מהמשטרה נמסר כי שום דבר חשוד לא נמצא לאחר הבדיקה של חבלני המשטרה

שני גברים, בן 26 ו 47, נעצרו בחשד להנחת הפתק בשרותים.

מטוסי קרב נורווגיה מכתב איום התראה על פצצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד