י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מכחיש הקורונה

עמית סגל תוקף: פרופ' לס "מופקר חסר היגיון"

עימות מצולם בחדשות 12 בין פרופסור לס לפרו' גליה רהב עורר סערה • במהלך העימות תקף לס את רהב ואמר כי "את משגעת את כל המדינה" ורהב ענתה לו "מנענו מוות של הרבה אנשים" • בתגובה הפרשן עמית סגל הגיב בכעס כי "לס הוא אדם מופקר ורודף פרסום"

עמית סגל תוקף: פרופ' לס "מופקר חסר היגיון"
פרופסור יורם לס צילום: מתוך שידורי כאן 11

מכחיש הקורונה הקולני ביותר, ומי שהיה מנכ"ל משרד הבריאות בעברו פרופסור יורם לס, הגיע לעימות מצולם בחדשות 12 מול פרופסור גליה רהב. במהלך העימות תקף לס את רהב ואמר "את משגעת את כל המדינה על החוויות האישיות שלך - עם תשעה חולים והורסת למיליונים של אנשים את החיים. אל תהרסי את המדינה, זה לא שווה - זה לא מידתי". 

"אם לא היו עושים שום דבר, אז באמת לא הייתה כלכלה כי לא היו עושים שום דבר, היו המון אנשים מתים. מנענו מוות של הרבה יותר אנשים", ענתה לו פרופסור רהב.

פרופ' לס מיהר לתקוף: "בחורף מתים יותר - ולא עשית סגר. אין דבר כזה בהיסטוריה של הרפואה שיש יותר חולים קשים מבינוניים, הם שינו את הקריטריונים, הם טועים לאורך כל הדרך". לכך ענתה פרופ' רהב: "אנחנו משתגעים מכמויות החולים שיש לנו, אתה לא יכול להגיד שזה על כלום".

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל הגיב בכעס כי "‏יורם לס הוא אדם מופקר, חסר עכבות ורודף פרסום. הפיכתו למרואיין לגיטימי וליהוקו לכל משבצת פנויה היא אות קלון על התקשורת בישראל".

עורך מהדורת החדשות של רשת ב' ערן סיקורל הגיב כי ‏"היה עצוב לראות איך מעמידים את פרופ' רהב לעימות מול בריון. כן, זאת היתה "טלויזיה טובה". האם יש בה תועלת לציבור? ממש לא. אולי אפילו נזק. יש סיכוי שתכנס לדברי הימים של התקשורת כעוד אירוע שבו הרייטינג ניצח את השליחות העיתונאית וסייע לעודד התנהגות לא אחראית של הציבור. מאוד מדכדך".

היח"צן רני רהב הגיב ‏"אין ספק שטוב שהוא לא על ההגה,היא משכנעת במקסימום!".

כתב הבריאות של ישראל היום רז רזניק הגיב כי "‏‎כל מילה בסלע, כת הרופאים מכחישי הקורונה מסוכנת לשלום הציבור".

יורם לס גליה רהב קורונה עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד