ו' סיון התשפ"ד
12.06.2024

מדפסת רגילה או משולבת? יתרונות וחסרונות

אנשים רבים מתלבטים איזה סוג המדפסת הוא הנכון ביותר עבורם, המתאים לצרכי המשרד. להלן נציג את היתרונות והחסרונות של מדפסת משולבת לעומת רגילה, על מנת שתוכלו להחליט איזה סוג מדפסת הוא המתאים ביותר למשרד שלכם

מדפסת רגילה או משולבת? יתרונות וחסרונות
מדפסת משרדית צילום: שאטרסטוק

אם אתם מנהלים עסק משלכם, אתם בוודאי מתלבטים אודות הסוגים של ציוד משרדי המתאים עבורכם. למשרד בדרך כלל נדרש ציוד מגוון שיהיה שימושי לאנשי המשרד, כגון פקס, מחשב וכן מדפסת. מדפסת מהווה את אחד האביזרים החשובים במשרד, השימושי כמעט על בסיס יומיומי עבור אנשים העובדים במשרד. בהקשר למדפסת אנשים רבים מתלבטים איזה סוג המדפסת הוא הנכון ביותר עבורם, המתאים לצרכי המשרד. להלן נציג את היתרונות והחסרונות של מדפסת משולבת לעומת רגילה, וכך תוכלו להחליט איזה סוג מדפסת הוא המתאים ביותר למשרד שלכם.

מדפסת משולבת, כשמה, היא מדפסת המשלבת מספר פונקציות המשולבות יחדיו במכשיר אחד. פונקציות אלו כוללות היבטים כגון: סריקה של מסמכים, הדפסה של מסמכים, תוכנה של שליחת מיילים דואר אלקטרוני לאחר סריקת המסמכים במדפסת המשולבת, וכמובן פונקציות נלוות כגון מכונת צילום המאפשרת ליצור עותקים בכל כמות שתרצו, מכל מסמך משרדי. ניתן גם לעבוד עם פקס במדפסת המשולבת שבאמצעותו ניתן לשלוח מסמכים ולקבל מסמכים ללא הגבלה, בנוחות רבה. מדפסת משולבת היא גם מכילה אפשרות של שמירת מסמכים בדיסק של המכשיר, וכך לא תצטרכו לחפש את המסמכים האבודים על גבי המחשב, כי הכל שמור בדיסק הקשיח של המדפסת המשולבת, המהווה נכס חשוב ושימושי במיוחד בכל משרד.

מדפסת משולבת: מה היתרונות?

מדפסת משולבת יכולה להתאים לאנשים שהם בעלי חברה וצריכים להדפיס מסמכים רבים. גם עבור עצמאיים העובדים מהבית מדפסת משולבת יכולה להתאים עבורם להדפסת מסמכים מגוונים. בנוסף, היתרון המשמעותי של מדפסת משולבת היא שהיא חוסכת מקום, במידה ואין מקום במשרד לשילוב של פקס ומדפסת וסורק בנפרד. זה לוקח הרבה מקום לכל ציוד בנפרד, ולכן מדפסת משולבת חוסכת את העניין הזה של פיזור המכשירים בחלל החדר. מדפסת משולבת גם חוסכת את האחסון של מכלי דיו מסוגים שונים, שתמיד מתבלבלים ביניהם, וכך אתם מקבלים אפשרות לאחסון מיכל דיו או טונר הספציפי לסוג של המדפסת המשולבת.

מדפסת משולבת היא גם אידיאלית אם אתם צריכים להדפיס וכן לסרוק ולשלוח מסמכים רבים ומגוונים במסגרת הארגון שלכם. מדפסת משולבת חוסכת את הזמן בהתעסקות עם מכשירים נפרדים לכל פעולה שתבקשו לבצע. באמצעות הסורק של מדפסת משולבת אתם יכולים בו זמנית גם לסרוק את המסמך וגם לשלוח אותו ליעד המבוקש. במדפסת משולבת יש לכם גם פקס שאיתו תוכלו לשלוח מסמכים ולקבל מסמכים ללא צורך לגשת למקומות אחרים כדי לשלוח או לקבל את הפקס.

מדפסת משולבת: מה החסרונות?

יש מספר חסרונות של מדפסת משולבת, למשל אם ישנה תקלה במדפסת אז יהיה בעייתי לבצע פעולות נוספות הקשורות במדפסת משולבת, למשל אם הסורק לא עובד אז גם שליחה מהסורק למייל לא תהיה פעילה לשליחת מסמכים. תקלות אלו יכולות להיות לא נעימות למי שמשתמש במדפסת משולבת. פרט לתקלות נקודתיות, היתרונות של מדפסת משולבת הם רבים ומגוונים ומאפשרים לנהל את המשרד בצורה יעילה.

מדפסת משולבת מעניקה את היתרון של מספר פונקציות חשובות במכשיר אחד, כך שלמרות חסרונות נקודתיות, עדיין המדפסת המשולבת היא מוצר מומלץ בכל משרד בו מנהלים תיקיות, שליחת מסמכים, הדפסתם וסריקת מסמכים מגוונים. מדפסת משולבת מאפשרת, כאמור, יישום של מגוון פעולות משרדיות המתקיימות במכשיר אחד. תוכלו לבחור מדפסת משולבת מהדגם שתרצו, מתוך מבחר הדגמים של מדפסות משולבות, הקיימים ברחבי רשת האינטרנט. כל מה שנותר הוא לבחור את המדפסת המשולבת המתאימה ביותר למשרד שלכם, ולהזמין אותה כבר היום.

מדפסת משולבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד