י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הקורונה שוב בכנסת

שלושה חברי כנסת בבידוד: השר יצא חיובי

הגל השני של הקורונה לא פסח על בנין הכנסת. שני חברי כנסת ושר מהליכוד נכנסו לבידוד לאחר שנחשפו לחולה מאומת. בנוסף, השר רפי פרץ עדכן הערב כי יצא חיובי בבדיקה אך הוא מרגיש טוב

שלושה חברי כנסת בבידוד: השר יצא חיובי
בכנסת צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

הקורונה שוב פוגעת בחברי הכנסת: יו"ר 'הבית היהודי' שר לעניני ירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ עדכן הערב כי "עם צאת השבת התברר לצערי כי יצאתי חיובי לבדיקת קורונה שעשיתי ביום שישי", זאת לאחר שנכנס לבידוד ביום חמישי בעקבות מנכ"ל משרדו שנחשף לנגיף.

‏לא ברור את מי יכניס השר פרץ לבידוד לאחר שהוא שהה בשבוע החולף בכנסת ואז בישיבות הממשלה, פרץ עצמו עדכן על מצבו "מרגיש כרגע טוב ומאחל רפואה שלמה לכל חולי ישראל".

לצד זאת, שלושה חברי כנסת צפויים להיכנס לבידוד לאחר שפגשו חולה מאומת בשבוע שעבר בכנסת.

מדובר ביו"ר 'תגלית' שנועד עם כמה מחברי הכנסת ונציגי הליכוד בשבוע שעבר וביום שישי התגלה כנושא הנגיף והכניס שלושה חברי כנסת לבידוד.

בכנסת עדכנו הערב (מוצאי שבת) כי בתום חקירה אפידמיולוגית שנעשתה על ידי נציגי משרד הבריאות, עולה כי חברי הכנסת אבי דיכטר, אסנת הילה מארק ושר המודיעין אלי כהן, שלושתם מהליכוד וכן שלושה יועצים נדרשו להיכנס לבידוד ביתי נוכח חשיפתם לחולה מאומת בנגיף הקורונה אשר נפגש עמם בכנסת.

קודם השבת שיגרו השרים אופיר אקוניס ואמיר אוחנה הודעה ובה טענו כי הם לא נדרשים מבידוד. השר אוחנה טען כי הוא שוחח עם מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי ועדכן אותו בפרטי המפגש עם חולה מאומת, שלטענתו "לאורך הפגישה הקפדנו על ריחוק וחבישת מסיכות כל העת".

לדברי השרי אמיר אוחנה, "בתום החקירה, קיבלתי הודעה ממשרד הבריאות כי אינני נדרש להשאר בבידוד".

קורונה הרב רפי פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד