י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לא למדה לקח

המאבק הבא של שאשא ביטון; "אם מאפשרים יציאה לאומן צריך לאפשר כניסת תיירים"

בשעה זו מתכנסת ועדת הקורונה בראשותה של יו"ר הוועדה ח"כ ביטון לדון בפתיחת השמיים בישראל • בפתח הדיון עוררה חה"כ ביטון סערה ואמרה כי "אם מצאנו פתרון לאומן אפשר למצוא מתווה לפתיחת התעופה הכללית" נציג משרד הבריאות הוסיף "אסור לאפשר את ההתכנסות באומן"

המאבק הבא של שאשא ביטון; "אם מאפשרים יציאה לאומן צריך לאפשר כניסת תיירים"
מתפללים באומן צילום: שמעון לוי, חדשות 24

ועדת הקורונה מתכנסת בשעה זו לדיון נוסף שעלול לעורר עוד סערה, כשהפעם על שולחן הוועדה פתיחת השמיים לכניסת תיירים לישראל, וברקע כניסת תלמידי חו"ל ואפשרות של יציאת מתפללים לאומן.

בפתח הדיון אמר יו"ר ועדת הקורונה חה"כ יפעת שאשא-ביטון "אנשי רשות שדות התעופה, חברות התעופה, סוכני הנסיעות, בתי מלון, שירותי קרקע ואתרים. כיוון שמצאו מתווה ליציאת 30 אלף לאומן, וכניסת 15 אלף סטודנטים ותלמידי ישיבה – אפשר למצוא מתווה לפתיחת התעופה".

מהר מאוד הדיון הפך לסוער סביב יציאת חסידי ברסלב לאומן כמידי שנה, כאשר נציג משרד הבריאות, ד״ר אשר שלמון, מנהל המחלקה ליחסים בינלאומיים במשרד הבריאות אמר: "אסור לאפשר התכנסות 30 אלף איש באומן על רחוב וחצי - למרות שאנשים מוכנים למסור את הנפש על ההגעה לאומן".

הדיון טרם הסתיים, וטרם ברור מה תכריע הוודעה, גם כך ברקע מרחף האיום להדיח את חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון מתפקידה בראשות ועדת הקורונה.

אומן יפעת שאשא ביטון משרד הבריאות קורונה תעופה ישראלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד