י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מעמד קביעת מזוזות במרכז הרפואי החדש של 'לאומית' בביתר

פתיחתו של המרכז הרפואי, החמישי במספרו בעיר והראשון בשכונה החדשה גבעה C, היא חלק ממגמת הצמיחה וההובלה של 'לאומית שירותי בריאות' בביתר עילית

מעמד קביעת מזוזות  במרכז הרפואי החדש של 'לאומית' בביתר
מעמד קביעת מזוזה צילום: יח"צ

'לאומית שירותי בריאות' ממשיכה בתנופת הצמיחה וההתרחבות בכלל הריכוזים החרדים, ובכללם בעיר ביתר: השבוע נערך טקס קביעת מזוזה למרכז הרפואי החדש של לאומית בעיר ביתר, בהשתתפות רבני העיר והנהלת לאומית.

המרכז הרפואי החדש הוא החמישי במספרו בעיר והראשון בשכונה החדשה גבעה C דבר שמלמד יותר מכל על הצמיחה וההובלה של לאומית שירותי בריאות בעיר בביתר.

בטקס השתתפו הרה"ג פנחס קוריץ ןהרה"ג יצחק מועלם – מרבני העיר. מטעם לאומית שירותי בריאות השתתפו באירוע: עודד ויגרצין – מנהל מחוז ירושלים, מר יאיר רט מנהל אזור יהודה וביתר, ד"ר גרשון סגל הרופא האזורי, סגל רופאי המרכז הרפואי והרב אפרים רוזנשטיין מנהל מגזר חרדי בלאומית שירותי בריאות.

הרבנים שליט"א העלו על נס את פועלה החשוב של לאומית למען בריאות הציבור בכלל ותושבי העיר ביתר בפרט. בהמשך הציגו אנשי הנהלת לאומית בפני הרבנים שורה של מהלכים ויוזמות אותם מקדמת לאומית למען הציבור בימים אלו, ונועצו עמם בנוגע לשאלות שונות שעולות כל העת במסגרת העבודה והפעילות מול הציבור.

הרבנים שיבחו את לאומית על היותה הקופה המותאמת ביותר לציבור החרדי, הן מבחינת ההקפדה על כל דקדוקי ההלכה והן מבחינת הרגישות וההתאמה לאורח החיים החרדי.

בסיום האירוע בירכו הרבנים את הצוותים הרפואיים של לאומית ואנשי ההנהלה שימשיכו להיות שליחים נאמנים למען הציבור בכל מה שקשור לבריאות ורפואה.

כתובת המרכז הרפואי החדש היא: רחוב הרב אלישיב 5. בין היתר ייהנו לקוחות 'לאומית' במרכז החדש מרפואת משפחה, רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים ומכון התפתחות הילד. זאת לצד בדיקות מעבדה ושירות לקוחות.

פתיחת המרכז הרפואי החדש מתבצעת על רקע המשך מגמת הצמיחה וההתרחבות של לאומית בעיר ביתר, כשרק לאחרונה הצטרפו  3 רופאים מומחים נוספים למצבת המומחים של 'לאומית שירותי בריאות' בעיר ביתר.

מדובר על: ד"ר גבריאל לישביץ, אנדוקרינולוג מבוגרים מבית החולים הדסה עין כרם, שיעניק שירות במרכז הרפואי תמרים. ד"ר א. ברט, גניקולוגית מומחית מבית החולים קפלן, שתעניק שירות במרכז הרפואי מודעי. וד"ר פ. פרקש, מומחית לרופאת עור מומחית, שתעניק שירות במרכז רפואי גפן.

יצוין כי בחודשים האחרונים הרחיבה 'לאומית' באופן דרסטי את המערך הרפואי בעיר ביתר, עם שורה של רופאים מומחים שהצטרפו לצוות הרפואי המוביל של 'לאומית' בכל המרכזים הרפואיים בעיר.

הצטרפותם של המומחים נוספים למערך הרפואי בעיר ביתר ובנייתו של המרכז הרפואי החדש הם נדבכים מרכזיים בהרחבה של הפריסה של 'לאומית' בעיר, פועל יוצא מהראשוניות וההובלה של 'לאומית' בכל פרמטר שהוא בעיר.

 

 

 

לאומית שירותי בריאות קביעת מזוזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד