י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לזה התכוון בני"

ראש הממשלה מתייחס לסערה שחולל יאיר נתניהו

ראש הממשלה נתניהו התייחס היום לסערה שחולל בנו יאיר שבמהלך ראיון כינה את מפגיני השמאל בבלפור "חייזרים" • "יש שם תופעות הזויות ואני חושב שלזה התכוון בני"

ראש הממשלה מתייחס לסערה שחולל יאיר נתניהו
יאיר נתניהו לצד אביו ראש הממשלה צילום: Kobi Gideon/GPO

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר לדבריו של בנו יאיר שבראיון לפתחי וזמרי הרדיו 'גלי ישראל' כינה את מפגיני השמאל 'חייזרים' ואמר כי "אלה הפגנות פוליטיות, הפגנות שמאל, מתודלקות על ידי ארגוני שמאל בעידוד התקשורת".

נתניהו הוסיף כי "יש שם תופעות מוזרות, מעבר לצד הפוליטי, הסתה בלתי פוסקת נגדי, נגד רעייתי, נגד משפחתי. גם קריאות לרצח שלא מדווחות בכלל. יש שם תופעות הזויות ואני חושב שלזה התכוון בני".

כזכור, במהלך הראיון אתמול אמר יאיר נתניהו כי "אבא שלי הוא אדם חזק. הוא רואה את המראות שכולנו רואים, את החייזרים האלה בהפגנות, זה מצחיק אותו, זה כמו בידור".

כאמור, נתניהו התייחס לדברים ואמר כי "כשיש רמה כזו של הסתה, וליגיטמציה להסתה כזו, מצד פוליטיקאים מהשורה הראשונה, זה צריך להדאיג את המדינה". הוא הוסיף ש"מחליפים שלטון בקלפי, לא בדרך אחרת. וכאן כשיש קריאות מפורשות, מרומזות, כשהדרך לגמור את מה שלא עשינו בקלפי, נעשה את זה בצורה אלימה, אם בצורת זריקת בקבוקי תבערה, או כשתהיה בלי אבטחה נטפל בך. אלה דברים שהיו צריכים להיות מוקד של הוקעה אוניברסלית וככה צריך לנהוג".

בנימין נתניהו יאיר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד