ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

הלילה זה קורה: הצטרפו לשידור החי ממעמד התפילה והישועה בעמוקה

על קברו המסוגל של רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה יעתירו בתפילה על רווקי ורווקות עם ישראל לומדי 'רינה של תורה' אחרי סדר לימוד מיוחד בתענית דיבור • התפילה תועבר בשידור חי כאן באתר בשעה 23:00

הלילה זה קורה: הצטרפו לשידור החי ממעמד התפילה והישועה בעמוקה
התפילה בקבר רבי יונתן בן עוזיאל צילום: רינה של תורה

נראה שאת כאבם של הרווקים והרווקות רק הם יבינו. ההמתנה מכילה בתוכה קשת רגשות מורכבת ומטלטלת, היא מכאיבה, מייאשת, פוגענית ומתישה. אף אחד לא ידע לענות על שאלתם: עד מתי, אף אחד לא יוכל לנגב את דמעותיהם ואף אחד לא יוכל לשמחם שמחה שלמה. רק הקדוש ברוך הוא שומע את אנקתם, רק הוא יקבל את תפילתם ויקרע את רוע הגזרה.

אם גם אתם רוצים להיות שותפים למעמד התפילה הנשגב ולזכות בזיווג הגון לחצו כאן >>

לימוד אברכי הכוללים בליל ט"ו באב • קרדיט: רינה של תורה

מזה שנים שמה לעצמה רשת הכוללים 'רינה של תורה' את חסרונם של מעוכבי הזיווג בראש הסולם, וחרטה על דגלה להושיעם מן המיצר. בשנים האחרונות היא קיימה בכל שנה מעמד תפילה וישועה מיוחד בהשתתפות אלפים על קברו של רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה, וכבר נושעו בה רבים מספור. מאות המכתבים שנשלחים למערכת רינה של תורה מעידים כאלף עדים על עוצמתה של התפילה המיוחדת שבוקעת רקיעים.

אם גם אתם רוצים להיות שותפים למעמד התפילה הנשגב ולזכות בזיווג הגון לחצו כאן >>

יום ט״ו באב גדול ומסוגל לישועות מעל דרך הטבע. מעמד התפילה מתקיים לאחר שעות של לימוד בתענית דיבור ע״י האברכים בכולל. נגיף הקורונה שהופיע לפני מספר חודשים כבר השפיע עלינו שפע צער וכאב, אבל הפעם הזו הוא לא יעמוד חוצץ. בהתאם להנחיות החדשות גיבשה רשת הכוללים מתווה מיוחד שיאפשר את קיום התפילה כסדר ויאפשר להמוני ישראל ליטול חלק בצורה הראויה, ולהעלות את שוועתם אל אבא שבשמיים.

השנה ילמדו עמלי התורה באופן מוסדר ותוך שמירה על ההנחיות, ולאחר מכן תתקיים התפילה הידועה בציון הקדוש. לפני התיבה יעברו גדולי ישראל - הגאון רבי שרגא שטינמן שליט"א, הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א, והמקובל הגאון רבי מרדכי ליבר כהן שליט"א, כשליחי ציבור להמוני ישראל מבקשי הישועה. מטעם "רינה של תורה" ביקשו להודות באופן מיוחד לרשויות ולמשטרת ישראל, ועל כולם למרכז הארצי למקומות הקדושים ובפרט למנכ"ל הרב יוסף שוינגר ומנהל הצפון הרב ישראל דרעי, שעמלו וטרחו רבות לאפשר את קיום המעמד אליו נכספים אלפי מצפי ישועה, בהתאם להנחיות וכללי מ. הבריאות.

הצטרפו למעמד התפילה בשידור החי כאן בשעה 23:00.

אם גם אתם רוצים להיות שותפים למעמד התפילה הנשגב ולזכות בזיווג הגון לחצו כאן >>

רינה של תורה רבי יונתן בן עוזיאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד