י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
רומז על בחירות קרובות?

השר הבכיר בכחול לבן: ימינו בכנסת ספורים

חוזה את פירוק הממשלה? "ימינו בכנסת ספורים, עדיף שנהיה הרבה אבל אי אפשר לדעת, גם לא הכל תלוי בנו". כך אומר היום השר מיכאל ביטון מ'כחול לבן' • צפו בדבריו

השר הבכיר בכחול לבן: ימינו בכנסת ספורים
מיכאל ביטון צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בכיר 'כחול לבן', השר לענייני אזרחים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון, מעריך היום (שלישי) בנאום במליאת הכנסת כי ימי הכנסת ספורים, כשברקע בליכוד ובכחול לבן מתבצרים בעמדותיהם בנושא התקציב.

במסגרת נאום בכורה של חברת הכנסת מיכל קוטלר וונש, עלה השר מיכאל ביטון לברך אותה, ואמר בתוך דבריו: "אני מרגיש צעיר מידי כדי לתת לך איזה עצה טובה, אבל יש איזה אחת שאני רוצה לומר לך אותה: ימינו בכנסת ספורים, עדיף שנהיה הרבה אבל אי אפשר לדעת, גם לא הכל תלוי בנו".

"שמא התייאש?", תהה ביטון והשיב: "לא!", אלא הוא הציע "כל יום כאן זרעי מעשים, אמירות, תקנות, חוקים פעולות, זרעי זרעים שיתממשו עכשיו, שיתממשו בעתיד וכל יומך כאן יהיה לברכה".

כאמור, שעון החול הולך ואוזל, כאשר נותרו שלושה שבועות בדיוק עד שהכנסת תתפזר אוטומטית במקרה והתקציב לא יעבור בשלוש קריאות במליאת הכנסת.

גם נכון להערב ראש הממשלה נתניהו והשר בני גנץ מתבצרים בעמדתם, האחרון מצדד בהסכם הקואליציוני ודורש תקציב דו שנתי והראשון מתעקש להעביר תקציב חד שנתי, כשעל השולחן מספר הצעות שטרם נענו על ידי הצדדים.

ראש הממשלה התבטא היום בנושא ואמר: "אין לי שום כוונה לפרק את הממשלה, ואין לי שום כוונה להביא את המדינה לבחירות. אין צורך בתקציב מידי כרגע. לגבי התקציב השני יש עוד זמן. לא צריך לקשור את זה לשום התניה פוליטית – לא כזו ולא אחרת – נעביר את זה עכשיו ומהר".

מיכאל ביטון מפלגת כחול לבן תקציב המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד