י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מימיני מיכאל

התפללו: הזמר המפורסם מתאושש מניתוח לב מורכב

הזמר החסידי האהוב ר' מיכאל שניצלר עבר הלילה ניתוח מורכב בלבו והוא מתאושש בטיפול נמרץ | שמו לתפילה: מיכאל בן יענטא גולדה לרפו"ש

התפללו: הזמר המפורסם מתאושש מניתוח לב מורכב
הזמר מיכאל שניצלר צילום: מתוך אינסטגרם

הלילה (שלישי) עבר אמן הרגש החסידי ר' מיכאל שניצלר ניתוח מורכב בלבו שארך כשמונה שעות, לאחר שבשבוע האחרון סבל מבעיות בלבו. הוא מתאושש במחלקת טיפול נמרץ ומצב טוב בחסדי שמים.

כזכור, בכ"ד שבט תשע"ז דווח ב'בחדרי חרדים' אודות שמועה זדונית שהופצה ברשתות החברתיות אודות לכתו בטרם עת של בעל המנגן מארה"ב ר' מיכאל שניצלר, והוא נאלץ אז לפרסם הקלטה המזימה את השמועה: "אני חי, אני לא מת. אני מתכוון לחיות עוד שנים ארוכות. אוהב את כולכם".

שניצלר, הידוע בחוש ההומור המשובח שלו, הוסיף בציניות: "עדיין לא חילקתי את הירושה. בבוא היום אחלק את הירושה, זה יקרה בערך בעוד שבעים-שמונים שנה".

חודשים מספר לפני כן עבר שניצלר ניתוח לב, ורבים התפללו בעבורו. שניצלר, שסבל מעודף משקל, השיל עשרות קילוגרם ממשקלו. השמועות הזדוניות זכו להפצה האדירה, ייתכן בעקבות הטיפול הרפואי ההוא, והמראה המחודש של שניצלר.

מיכאל שניצלר הוא בעל מנגן וותיק ואהוב, שחתום על אינספור להיטים. מאחוריו, וגם לפניו, עשרות שנים של עשייה מוזיקלית ברוכה, ושיתופי פעולה עם צמרת המוזיקה החסידית בארץ ובעולם.

מיכאל שניצלר החל את דרכו כגראמער באירועים חסידיים בארצות הברית ולאחר שהתפרסם החל להקליט את לחניו, את אלבומו הראשון הקליט בשנת 2000 ומאז הוציא לאור למעלה מעשרה אלבומים, ברוב האלבומים שלו שר שניצלר שירים ביידיש (גראמען), שניצלר כותב ומלחין לזמרים מפורסמים אחרים כמו ליפא שמלצר, פינקי וועבר, מוטי אילוביץ ואחרים.

בשנת תשע"ג שיכל שניים מאחיו. בכ"ו כסלו נפטר אחיו הגאון רבי שלום שניצלר ז"ל בגיל 65 לאחר שלקה בדום לב, עת היה במסע גיוס כספים באוסטרליה לטובת מוסדות סאטמר בירושלים.

באותה שנה בז' ניסן נפטר אחיו הרב יצחק אייזיק שניצלר ז"ל ממונסי, לאחר שלקה בדום לב והוא בגיל 58 בלבד.

מערכת 'בחדרי חרדים' מצטרפת לאיחולי ההחלמה, שיזכה ר' מיכאל לעוד שנים רבות וטובות בריאות ונעימות לשמח ולרגש את עם ישראל.

שמו לתפילה: מיכאל בן יענטא גולדה לרפו"ש בתושח"י.

ניתוח לב ניתוח לב מסובך ניתוח לב פתוח מיכאל שניצלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד