י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"כנופיית פשע"

מקורבו של נתניהו תובע את יעלון בחצי מיליון ש"ח

לאחר שבראיונות לתקשורת טען יעלון כי הוא מעורב בפרשת הצוללות, עורך דין דוד שמרון מקורבו של ראש הממשלה החליט לתבוע אותו בחצי מילון שקלים • "הדברים האמורים מהווים דיבה חמורה ויש לראותם בחומרה יתרה נוכח מעמדו של יעלון"

מקורבו של נתניהו תובע את יעלון בחצי מיליון ש"ח
עו"ד דוד שמרון צילום: פלאש 90

עורך הדין דוד שמרון, מקורבו של ראש הממשלה נתניהו, הגיש היום (רביעי) תביעת לשון הרע נגד חבר הכנסת, ושר הביטחון לשעבר בוגי יעלון. את התביעה הגיש שמרון, לאחר שבמספר ראיונות לתקשורת קשר אותו יעלון למעורבות בפרשת הצוללות. יש לציין, כי שמרון נחשד בעבר בפרשה אך מעולם לא הוגש נגדו כתב אישום.

בכתב התביעה שהגישו עורכי הדין עמית חדד ונועה מילשטיין נכתב כי "במשך תקופה ארוכה פרסם הנתבע ברבים האשמות שווא, כאילו התובע פעל באופן מושחת בקשר למה שמכונה 'פרשת הצוללות' וכתוצאה ממעשיו המושחתים קיבל לידיו עשרות מיליוני אירו, שחלקם, כך לפי דברי הדיבה של הנתבע, יועדו לראש הממשלה".

עוד נכתב בתביעה כי "מדובר בפרסומים שקריים וחסרי בסיס, המהווים לשון הרע באופן מובהק". עוד נאמר כי "הדברים האמורים מהווים דיבה חמורה ויש לראותם בחומרה יתרה נוכח מעמדו של יעלון והניסיון שלו להציג מצג כאילו הפרסומים מבוססים על עובדות וידיעה אישית".

שמרון, תובע את יעלון ב-567,515 שקלים בטענה כי "חומרת הדברים מתעצמת נוכח מעמדו של הנתבע כרמטכ"ל צה"ל בדימוס, אדם ששימש שר ביטחון בממשלת ישראל, ומי שנתפש כאדם אמין בעיניי חלקים בציבור". עוד נכתב כי "כאשר דברי הדיבה השקריים נאמרים על ידי אדם המתיימר להיות בעל מעמד, הרי שהם מתקבלים, לפחות אצל ציבור משמעותית, כעובדות ממש".

יעלון מצידו, הגיב בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "תוך כדי דיון בכנסת להקמת וועדת חקירה לרכש כלי השייט והצוללות מ׳תיסנקרופ׳, מתפרסם שעו״ד דוד שמרון, המעורב בפרשה עד צוואר, הגיש תביעה נגדי בנושא. כך מתנהגת כנופיית פשע. לא תפחידו ולא תרתיעו אותי מלהלחם על הוצאת האמת לאור. ביטחון המדינה אינו הפקר".

דוד שמרון בוגי יעלון תביעת דיבה פרשת הצוללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד