י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כמה יצביעו כמו בעבר?

בסקר חדש: 59 מנדטים בלבד לגוש ימין - חרדים

על פי הסקר שמתפרסם הבוקר, לגוש הימין לא יהיה רוב של 61 חברי כנסת להרכבת קואליציה. כך עולה מהסקר שנערך בידי מכון גיאוקרטוגרפיה בהנהלת פרופ' אבי דגני • וגם: המפלגות החרדיות: מי מתחזקת ומי בירידה קלה

בסקר חדש: 59 מנדטים בלבד לגוש ימין - חרדים
אילוסטרציה צילום: בחדרי חרדים

סקר חדש: הליכוד נחלש: בנט בירידה לעומת הסקרים האחרונים, כחול לבן מתחזקת.

האם אנחנו בדרך לבחירות? לא ברור, אך לפי מה שעולה מסקר חדש שמתפרסם הבוקר בעיתון 'מעריב', לו הבחירות היו מתקיימות היום, נראה כי לגוש הימין לא יהיה רוב אם המצב יהיה כפי תוצאות הסקר הנוכחי.

בסקר, שנערך בטלפון בידי מכון הסקרים הממוחשב של גיאוקרטוגרפיה, בקרב 580 מרואיינים, נשאלו המשתתפים עבור מי בכוונתם להצביע.

לפי התוצאות שהתקבלו , הליכוד מקבל 29 מנדטים. יש עתיד תל"ם בראשות יאיר לפיד תקבל 19 מנדטים, ימינה - מפלגת הציונות הדתית בירידה לעומת סקרים אחרונים עם 14 בלבד, הרשימה המשותפת הערבית עם 14, כחול לבן מפתיעה ומתחזקת עם 13, יהדות התורה 9, מרצ 8, וש"ס וישראל ביתנו - 7 מנדטים כל אחת. שאר הרשימות אינן עוברות את אחוז החסימה. 

התוצאות על פי הסקר מעידות כי לא יהיה רוב של חברי כנסת ממפלגות הימין להרכבת קואליציה במקרה של בחירות רביעיות. כשהליכוד נחלש עם 29 מנדטים.

שאלה נוספת נשאלו המשיבים בסקר, "כמה בטוח שתצביע ביום הבחירות כפי שהצבעת בסקר?" 12% השיבו "כלל לא בטוח", 32% "די בטוח" ו-56% "בטוח מאוד".

 

 

 

בחירות סקר בלוק הימין גיאוקרטוגרפיה מעריב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד