ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
בעידוד סועדים אחרים

הגרמני לסטודנטית: "היינו צריכים להכניס את כולכם לגז"

סטודנטית יהודייה הותקפה מילולית בפאב באנגליה על ידי גבר שטען כי הוא גרמני | האיש, אמר לה כי היא "נראית כמו יהודי" וכי "היינו צריכים להכניס את כולכם לגז" | קבוצה נוספת ששהתה במקום גבתה את האנטישמי

הגרמני לסטודנטית: "היינו צריכים להכניס את כולכם לגז"
משרפה באושוויץ צילום: pixabay

דניאלה גריימן, סטודנטית יהודייה, בת 21, הותקפה מילולית בעיר לידס שבאנגליה על ידי גבר בגיל העמידה שישב במקום עם אישה בפאב מקומי.

האיש, טען כי הוא גרמני, סיפרה גריימן. "את נראית כמו יהודיה, היינו צריכים לשלוח את כולכם לגז".

על פי הדיווח ב"דיילי מייל". המילים הקשות הגיעו לאחר שגריימן נתנה 5 ליש"ט לקבצן ואמרה לו 'מזל טוב'. ואז האנטישמי שאל אותה אם היא יהודייה.

"בשלב זה התחלתי לצלם כי אני יודעת מה מגיע אחרי השאלה הזו", אמרה ל'דיילי מייל'.

לאחר מכן, חברותיה אמרו לבני הזוג "מה שעשיתם עכשיו, זה פשע שנאה, אם אתה רוצה לשלוח את העם שלי לגז, אני אקח אותך לבית משפט. אני לא מתלוצצת, אני אהרוס לך את החיים". היא הוסיפה.

קבוצה אחרת שישבה בשולחן סמוך הגיעה לתמוך בזוג האנטישמי אמרה גריימן, "אחד הגברים אמר שהוא הולך לתת לי אגרוף בפה, הוא היה בחור מאד גדול". היא אמרה.

לדבריה, האירוע הותיר אותה "רועדת ומבוהלת".

המשטרה הוזעקה למקום, אך הזוג עזב את המקום לפני הגעת השוטרים. מהנהלת המקום נמסר כי על השניים נאסר להיכנס לפאב לצמיתות בעקבות האירוע.

מחלקת משטרת מערב יורקשייר הגיבה לפרסום הדברים: "כל מקרה המונע על ידי עוינות ושנאה אינם מקובלים ונלקחים ברצינות רבה על ידי משטרת מערב יורקשייר".

סטודנט יהודי תאי גזים אנטישמיות בבריטניה פאב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד