י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מהקריעה ועד הקבורה

ללא הכרזה: המונים ליוו את הרבי מסאדיגורה זצ"ל בבני ברק ובגבעתיים

מבלי שהוכרז על מינוי אדמו"ר חדש לממלכת רוז'ין סאדיגורה במסע הלוויה, כמו בעבר, המונים ליוו בדרכו האחרונה את האדמו"ר מסאדיגורה זצ"ל, חבר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל. גדולי האדמו"רים הגיעו ממקומות הנופש להשתתף. 'בחדרי חרדים' עם תיעוד ענק ממסע הלוויה

ללא הכרזה: המונים ליוו את הרבי מסאדיגורה זצ"ל בבני ברק ובגבעתיים
הלווית הרבי מסאדיגורה זצ"ל צילום: שוקי לרר

המונים בבני ברק ובגבעתיים ליוו למנוחות את כ"ק האדמו"ר מסאדיגורה זצ"ל, חבר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, שנסתלק הלילה לבית עולמו בגיל 65 לאחר המחלה הקשה שקיננה בגופו בשנתיים האחרונות.

מסע הלוויה החל בשעה 16:00 אחר הצהריים, מבית המדרש של החסידות 'חצר הקודש' ברחוב גוטמכר בשכונת שיכון ה' בבני ברק, תחת אבטחה של המשטרה וכוחות ההצלה תוך שמירת הנחיות הבריאות.

במסע הלוויה לא נישאו הספדים, במקום נאמרו פרקי תהלים על המצב הקשה בעם ישראל ועצירת המגיפה. לאחר פרקי תהלים שנאמרו במשך שעה ארוכה על יד הגאון רבי יוסף צלר, קרעו הבנים של האדמו"ר קריעה כדין בדש בגדם וברכו בשם ומלכות 'דיין האמת'.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הקראת הצוואה ומינוי הממשיך נדחתה לאחר סיום השבעה ולעת עתה הכרזה על המשך השושלת טרם נמסרה לחסידים. 

לאחר ההקפות כנהוג סביב המיטה בבית המדרש, יצא מסע הלוויה רגלית לעבר ישיבת רוז'ין סאדיגורה ברחוב עזרא, שם אמרו קדיש ומשם יצאו באוטובוסים לבית העלמין נחלת יצחק בגבעתיים. 

בראש מסע הלוויה השתתפו האדמו"רים מגור, ויז'ניץ, צאנז, קרלין סטולין, באיאן, סערט ויז'ניץ, מודז'יץ, מכנובקא בעלזא ועוד שורה של רבנים וראשי ישיבות שקטעו את נופש בין הזמנים ובאו לחלוק כבוד אחרון. 

הצלם שוקי לרר מגיש גלריה נרחבת ממסע הלוויה שהחל בשיכון ה' והסתיים בגבעתיים. 

 

הרבי מסאדיגורה הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד