כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
קמפיין הבחירות החל?

הגב' נתניהו: "אני אישה מוכה והילדים שלי מוכים"

באופן חריג ואולי בעיתוי של לפני יציאה לבחירות, אשת ראש הממשלה מעניקה הערב ראיון טלפוני לערות המוביל במדינה, שנמשך מעל 20 דקות. שרה נתניהו חשה מאוימת ואומרת: "אני קוראת איך יחתכו איברים לילדים שלי, דברים מזעזעים, אז למה אני לא שומעת גינוי לזה?"

הגב' נתניהו: "אני אישה מוכה והילדים שלי מוכים"
עופר חדד צילום: צילומסך ערוץ 12

"עוברת ימים לא קלים, לא פשוטים - ואפילו קשים", כך אומרת הערב (רביעי) אשת ראש הממשלה הגב' שרה נתניהו בראיון מיוחד לעופר חדד ב'חדשות 12'.

מדובר בצעד מפתיע במיוחד, הגב' נתניהו לא מתראיינת לכלי תקשורת בדרך כלל, רק לעתים נדירות ממש. מדובר גם כן בראיון חריג שבוצע טלפונית לאולפן שנמשך מעל עשרים דקות.

הגברת מתחה ביקורת על כך שראשי 'כחול לבן' בני גנץ וגבי אשכנזי וחברות הכנסת מרב מיכאלי ותמר זנדברג לא יצאו להגנתה כמי שתמיד יוצאות להגנתן של נשים באשר הן חוץ ממנה.

במהלך הראיון ציינה שרה נתניהו כי היא חשה מאוימת, "האבטחה לא כ"כ שמורה ומהודקת", אמרה הגברת בראיון הטלפוני. "אל תשכחו שאני לא בבית כל הזמן. אני לא מאובטחת כמו ראש הממשלה, שאולי מאובטח יותר. אני לא מאובטחת כמו שר הביטחון גנץ. לפני מספר שבועות באחת ההפגנות האלימות הם באמת ניסו לירות לפידים לבית ושברו רגליים לבלש משטרה".

נתניהו הוסיפה ואמרה לעופר חדד ב'חדשות 12': "מה שאני רוצה להגיד זה שאסור לתת זה להתרחש. אני שומעת רק צד אחד - ולצערי זה בא כאילו זה פוליטיקה, זה לא צריך להיות פוליטי. הגינוי למה שעשו לי צריך לבוא מכל הנשים, מכל האנשים. זה צריך לבוא מכל הצדדים. הייתי מצפה מהח"כיות שמצקצקות ומדברות על זכויות נשים, כמו זנדברג ומיכאלי, שגם הן יהיו קול".

באשר לאיומים ברצח שמופנים השכם והערב נגד בני משפחתה; "אני לא מאחלת לך כאבא ולא לאף אחד שצופה בנו ולא לאף אחד מערוצי הטלוויזיה - שמגבים את ההפגנות האלה - את מה שכותבים עליי ועל ילדיי", אמרה הגברת. "הם מתארים איך הם ירצחו אותנו. אני קוראת איך יחתכו איברים לילדים שלי, דברים מזעזעים, אז למה אני לא שומעת גינוי לזה?", תהתה.

עוד אמרה שרה נתניהו: "אני אישה מוכה והילדים שלי מוכים", על ההפגנות מול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור טענה כי "אנשים מריצים שורות, עושים סמים. אני לא אומרת על כולם, אבל יש שם... אתה בטוח תראה - אלא אם כן תעצום את עיניך".

אחרי הראיון הארוך יחסית של הגברת לערוץ המוביל במדינה עם אחוזי הרייטינג, לצד ההתכתשויות של ראש הממשלה נתניהו עם יאיר לפיד במליאת הכנסת כמה פעמים בשבוע האחרון, יש מי מהפרשנים שאומרים כי הנתניהוז כבר פתחו בקמפיין הבחירות.  

עופר חדד שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד