י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
במתכונת קורונה

הוכתר ממשיך: המונים ליוו את האדמו"ר משומרי אמונים זצ"ל • צפו

במסע הלוויה קצר בבית המדרש של חסידות שומרי אמונים בבני ברק, הובא האדמו"ר זצ"ל למנוחות • הלוויה התנהלה במתכונת קורונה מיוחדת ומיטת הרבי לא הוכנסה לבית המדרש • 'בחדרי חרדים' עם דבריו של זקן רבני החסידות, שהכתיר את הבן הגדול לממשיך דרכו • צפו בתיעוד 

הוכתר ממשיך: המונים ליוו את האדמו"ר משומרי אמונים זצ"ל • צפו
הלווית הרבי משומרי אמונים זצ"ל בב"ב צילום: שוקי לרר

מיטתו של האדמו"ר משומרי אמונים זצ"ל שנפטר הבוקר (חמישי), בבית החולים לניאדו בנתניה, הובאה היום אחר הצהריים לרחבת בית המדרש של החסידות ברחוב שפת אמת בבני ברק.

על פי בקשת המשטרה ונהלי הקורונה, מיטתו של הרבי זצ"ל, שנפטר נגיף הקורונה, לא הוכנסה לבית המדרש, והטהרה נערכה בחולון ומשם הובאה המיטה בשיירה על ידי אמבולנס של זק"א תל אביב היישר לרחבת בית המדרש.   

כבר לפני צאת מסע הלוויה התקבצו המונים להשתתף במסע ולתת כבוד אחרון לאדמו"ר זצ"ל.

בנו ממשיך דרכו הרה"צ רבי מרדכי ראטה, נשא דברי מספד קצרים ונפרד מאביו, ולאחר מכן הגאון החסיד רבי ישראל לרר מזקני רבני הקהילה של שומרי אמונים, הכתיר את בנו הרה"צ רבי מרדכי ראטה לממשיך דרכו, על פי רצונו של אביו האדמו"ר זצ"ל.  

הגאון רבי ישראל לרר אמר: "בשנה האחרונה של הרבי זצ"ל בעל ה'חוקי חיים', שוחח עמי הרבי על עניין מסוים, ובאמצע השיחה הפסיק הרבי את העניין והתחיל לדבר בשבח נכדו הרה"צ רבי מרדכי שליט"א, באותה שעה לא הבנתי את פשר הדברים, כך דיבר הרבי ה'חוקי חיים' בשבח בנו הרבי זצוק"ל".

"בשבועות האחרונים שמעתי מפי כ"ק הרבי זצוק"ל כי רצון קדשו שבנו הרה"צ רבי מרדכי שליט"א ימשיך בהנהגת העדה. לאור זאת בשם כל העדה אנו מכתירים את הרה"צ ר' מרדכי שליט"א למלאות מקום אבותיו הקדושים רבינו הזקן בעל שומרי אמונים, ורבינו הקדוש בעל החוקי חיים, ורבינו הקדוש אשר לדאבוננו כבר אי אפשר לומר עליו שליט"א, בעזרת השם ימשיך בדרכו של רבינו הקדוש להשרות אהבה ואחווה ושלום ורעות בבית המדרש כמו שהיה עד עתה".

לאחר אמירת הקדיש ואמירת 'עקביא בן מהלל' יצא מסע הלוויה לירושלים כשממשטרה מבריחה את המיטה במהירות ובשל כך אדמו"רים רבים לא יכלו ללוותו.

בירושלים, המיטה תגיע לבית המדרש שומרי אמונים במאה שערים ומשם להר הזיתים שם ייטמן ליד זקנו האדמו"ר בעל ה'שומר אמונים' ואביו האדמו"ר בעל ה'חוקי חיים' זצ"ל.

הצלם שוקי לרר תיעד ומגיש גלריה:

שומרי אמונים הלוויה ממשיך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד