י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
רדף צדקה וחסד

אחרון מייסדי קהל חוג חתם סופר נפטר לבית עולמו

בבני ברק נפטר השבוע, אחרון מייסדי קהל חוג חתם סופר בבני ברק הרב שלמה הכהן גולדשטיין ז"ל בגיל 92. היה גם מזקני התלמידים של המהרי"ץ דושינסקיא זצ"ל וכל חייו רדף צדקה וחסד

אחרון מייסדי קהל חוג חתם סופר נפטר לבית עולמו
הרב שלמה גולדשטיין ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבני ברק נפטר השבוע הר"ר שלמה הכהן גולדשטיין ז"ל, ממייסדי קהל חוג חתם סופר בראשותו של הגאון הצדיק רבי יצחק שלמה אונגר זצ"ל. הקהילה שהוקמה לפני 72 שנה בראשית המדינה ונמנו בין מייסדיה למעלה מ-300 חברים שהקימו את אחד הקהילות המפוארות של יוצאי הונגריה בארץ.

לאחר מספר שנים הוקמה במקום ישיבת חוג חתם סופר ובני המייסדים שנכנסו ללמוד שם מפארים כיום את כותל המזרח של עולם התורה ביניהם דיינים רבנים ור"מים בכל רחבי העולם.

הרב שלמה גולדשטיין ז"ל, שנפטר השבוע בשיבה טובה ובשם טוב בגיל 92, היה שריד אחרון לדור דעה שבמשך שנים רבות עמד לצידו של הגרי"ש אונגר זצ"ל וסייעו בכל התחומים אשר קשורים לקהילה ובמיוחד היה מעמודי התווך של מערכת הכשרות הידועה ואחראי על אפיית המצות המהודרת של הגרי"ש אונגר שקנתה לה שם של הידור מיוחד.

הוא נולד באוסטריה בה' ניסן תרפ"ח לאביו ר' גדליהו הכהן גולדשטיין ז"ל, היה כאמור מפארי תלמידי חוג חתם סופר ומזקני תלמידי המהרי"ץ דושינסקיא זצ"ל, בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו בתו של הרב שמואל בנימין פרידמן ז"ל.

כל חייו רדף צדקה וחסד והיה מסביר פנים לכל אדם,  בניו החשובים ממשיכים גם הם בניהול ענייני הישיבה והקהילה.

במסע הלוויה שיצא מבית המדרש קהל יראים חוג חתם סופר ברחוב אדמו"רי אלכסנדר, ליוו אותו למנוחות דרך בית הלוויות שמגר בירושלים ומשם להר המנוחות, שם נטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

חוג חתם סופר הרב אונגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד