כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

קידוח בטון: למה לבחור בסמנטו?

חומר הבטון הינו חומר אלסטי וחזק במיוחד, אשר משולב עם חומרים נוספים, כמו: חצץ, מים, ואפילו פלדה. המטרה היא לגיטימית – קבלת חומר חזק שתטיב לעבודת היסוד והבניה. לעיתים, בטון נקרא גם כמלט, ומשמש עד היום לסתימת חורים בבתים פרטיים ובמשרדים עסקיים. במאמר שלפניכם, נדבר מהו בכלל חומר הבטון, וקצת אודות חברת סמנטו

קידוח בטון: למה לבחור בסמנטו?
קידוח בטון צילום: יח"צ

מהו בכלל חומר הבטון – וכיצד זה עובד?

חומר הבטון משמש לצורך בנייה בפרויקטים חדשים, מחודשים, וישנים. למעשה, בעבודות שיפוצים רוב העשייה נעשית עם בטון, לדוגמא: שבירת קיר, הוספת קירות ומחיצות בטון, ועוד. לפני ייצור של הבטון, נצטרך להשתמש ב- ארבעה מרכיבים: הראשון - צמנט, השני - חול, השלישי - חצץ ו\או מים, והאחרון הוא סיד. לאחר פעולה זו, תתקבל במחוזותינו "תערובת הבטון השלמה". ברוב עבודות הבניה, נצטרך להעביר אותה למערבל בטון, או להכין אותה בתוכה. פעולת המערבל היא – ערבוב יעיל ומקצועי. לאחר כשעת ערבוב ועשייה, נקבל תערובת חזקה וקשה – ומכאן מתחילה העבודה.

*ייצור בטון חייבת להיעשות באתרים ומפעלי בטון מקצועיים בלבד.

יתרונותיו של חומר הבטון

כאשר מדברים על יתרונותיו של חומר הבטון הקשיח, אי אפשר שלא לציין עובדה מוכחת – חומר הבטון הוא מבין החומרים הנפוצים והטובים ביותר לבנייה ושדרוג מקומות. לפניכם שלושה יתרונות מפתח על חומר הבטון, פירטתי זאת על רגל אחת:

  1. חומר יציב וחזק – חומר הבטון, הינו חומר יציב וחזק אשר מעמיד משרדים לאורך עשורים רבים. הוכחה חותכת: בשביל לקדוח בחומר הזה, תצטרכו כלים חזקים שמסגולים להתמודד עם המסה הפנימית של החומר. עקב כך, חומר הבטון חזק מאוד.

  2. משמש ליסודות הקרקע – בואו נודה בזה, אין באמת הרבה חומרים שמסוגלים לשמש אותנו ליסודות מבנים או קרקע בצורה טובה וחזקה. אחד מהחומרים היחידים שמסוגלים לעשות זאת – הוא בוודאי חומר הבטון הרזה.

  3. קל להכנה ולא דורש עלויות רבות – את מרכיבי הבטון למדנו, חלק מהם אפשר למצוא במקומות מסוימים ולאגור אותם בחינם, וגם אם לא, ניתן לרכוש את החומרים בעלויות די נמוכות לצרכן ולחברה. מלבד זאת, ייצורו של חומר הבטון הוא קל מאוד. עקב כך, אנשים פרטיים יכולים להכינו בביתם ללא בעיה כל שהיא – אבל, לא בכמויות אדירות.

אלה הם יתרונותיו של חומר הבטון על רגל אחת, אז למה לבחור בסמנטו? מיד נדבר על זה.

חברת סמנטו – למה לבחור דווקא בנו?

חברת סמנטו ניסור בטון מעניקה לרשותכם מענה אנושי לכל שאלה, בעיה, או תלונה. חברתינו עוסקת בניסור בטון מאז שנות ה- 90. כלומר, הניסיון שאנו מעבירים לעובדים ולשאר אנשי הצוות הוא בעל ערך. בתחום שלנו, לניסיון אין תחליף. כחלק מן הפעילות שלנו אנו עוסקים בתחומים נוספים, כמו: חיתוך כבישים, הריסה של מבנים, מרפסות, וגם ניסור צינורות. הצוות שלנו עבר כברת דרך ארוכה, ואנו מתמודדים מידי חודש עם עבודות בטון רבות.

יש המון חברות בשוק, למה אנחנו? מה הייחודיות שלנו? לפניכם ה-כ-ל:

  • וותק מקצועי – חברת סמנטו בעלת וותק של 20 שנות ניסיון, עברנו וחווינו את כל אפיקי ויסודות המקצוע. בין היתר, גם עסקנו בעבודות ממשלתיות מורכבות, (כמו: רכבת ישראל, קניון עזריאלי, כביש 6.) ואנו כבר יודעים "לאן הרוח נושבת".

  • עובדים רק בדרך הכשרה – אנו לא "גרידים", אנו מבינים את החשיבות של כל סכום שמובא לידינו. אנו מעריכים כל עבודה, סכום, ואנשים. אחד העקרונות שלנו – תעבוד ישר, תקבל ברכה. אחד הכללים שלנו בחברה הוא לעבוד נקי, ביושרה, ובמקצועיות.

  • הסמכות מחמירות בכל תחום – אנו כבולים להסכמות של מדינת ישראל, וטוב שכך. כחלק מהעבודה, אנו נדרשים להכין את הסביבה ע"פ התנאים של משרד התקשורת והסביבה. עקב כך, העבודה מתנהלת בצורה אחראית, כפופה לזמנים, ובהתאם להנחיות המחמירות ביותר בישראל.

מעוניינים באחד משירותינו? אל תהססו לחייג 1700-702-750 – כי אצלנו מקבלים הרבה יותר.

קידוח בטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד